اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون محقق شد

توزیع 2 میلیارد فرآورده نفتی در منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از دو میلیارد فرآورده نفتی در منطقه ساری توزیع شد.

توزیع 2 میلیارد فرآورده نفتی در منطقه ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی اظهار داشت: تاکنون با توجه به حضور 97 هزار خانوار ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی در پنج مرحله کالا برگ نفت سفید اعلام شده که با ذخیره‌سازی بیش از 72 میلیون لیتر نفت سفید 32 درصد جذب به ثبت رسیده است.

طالبی بیان داشت: با توجه به توزیع بیش از دو میلیارد فرآورده نفتی در منطقه ساری از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال قبل در بخش نفت گاز پنج درصد و در بخش نفت سفید 15 درصد و در بخش گاز مایع پنج درصد کاهش مصرف گزارش شده است که می‌توان علت کاهش نفت گاز را منطقه‌ای کردن سهمیه خودروهای ترابری و کاهش مصرف نفت سفید را و گاز مایع را توسعه شبکه گازطبیعی دانست.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 479 میلیون لیتر نفت کوره از ابتدای سال به نیروگاه شهید سلیمی ارسال شد که یکی از اقدامات مهم این منطقه برای تولید برق پایدار در عرصه سوخت‌رسانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2296/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول