اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان خبر داد

ارسال 3 هزار اثر به جشنواره ملی مطبوعات کودک

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان گفت: بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری‌های کودک و نوجوان از سوی اهالی رسانه ارسال شد.

ارسال 3 هزار اثر به جشنواره ملی مطبوعات کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌های مجازی  کودک و نوجوان، قاسم عزیززاده گرجی از استقبال گسترده رسانه‌های کشور نسبت به جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان خبر داد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره  ارسال شده است.

عزیززاده گرجی افزود: از سوی مطبوعات و رسانه‌های مجازی کشور تاکنون تعداد دو هزار 580 اثر به دبیرخانه ارسال شده و تعداد 514 اثر نیز از سوی اشخاص حقیقی فعال در حوزه رسانه کودک و نوجوان به دبیرخانه رسیده است.

وی تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه در سه بخش فنی و حرفه‌ای، موضوعی و بخش آزاد مورد داوری قرار می‌گیرد.

دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان درباره بخش‌های این جشنواره، ابراز داشت: آثار رسیده در بخش‌های خبر، تیتر، مصاحبه و گفت‌وگو، سرمقاله و یادداشت، گزارش، عکس، طرح گرافیکی، طنز و داستان‌نویسی تالیفی هستند.

وی از دیگر بخش‌های این جشنواره به مولتی مدیا، پادکست، بازی، بخش موضوعی و بخش آزاد اشاره کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران عنوان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر در زمینه کودکان و نوجوانان در مطبوعات، نشریّات علمی و تخصّصی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی فعّال سراسر کشور شکل گرفته است.

گرجی با اشاره به استقبال رسانه‌ها از این جشنواره مهلت تمدید جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان را تا 30 دی عنوان کرد و اذعان داشت: جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌‌های مجازی کودک و نوجوان اسفند ماه امسال در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مازندران نخستین‌بار میزبان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان کشور شده است.

انتهای پیام/2296/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول