اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان رشت:

شورا دخالتی در کار شهردار رشت ندارد

رئیس شورای شهرستان رشت گفت: شورا دخالتی در عزل و نصب‌های شهردار رشت ندارد.

شورا دخالتی در کار شهردار رشت ندارد

اسماعیل حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، شورا را محلی برای رسیدگی به مشکلات شهر و یک پارلمان کوچک محلی خواند و اظهار کرد: طبق ماده 74 هرگونه عزل و نصب به‌عهده شهردار است و شورا نمی‌تواند در این زمینه دخالتی در کار شهردار داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهردار شورایی باید اعضای شورا را یار و یاور خود بداند و از آنها نظرخواهی کند، گفت: حق قانونی شهردار است که افراد را خودش تعیین کند.

عضو شورای شهر رشت تمام موارد مربوط به تغییر و هشدار به شهردار رشت از طرف اعضای شورا را تکذیب کرد و افزود:  اینکه برخی از سایت‌ها در مورد اعلام کارت زرد به شهردار تازه کار رشت نوشته‌اند، درست نیست.

حاجی‌پور با بیان اینکه شهردار رشت تازه کار خود را در کمتر از دو ماه آغاز کرده و نیاز به فرصت بیشتری دارد و این هجمه‌ها علیه وی درست نیست، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر باید به فکر برطرف شدن مشکلات شهر و ایجاد درآمد پایدار باشد.

رئیس شورای شهرستان رشت با تأکید بر اینکه تلاش شورا تدوین قانون و بستن بودجه سال 93 براساس واقعیت‌ها برای بهبود اوضاع شهر است، خاطرنشان کرد: اعضای شورا برای آوردن شهردار از حیثیت خود مایه گذاشته است تا صالح‌ترین فرد را بر این مسند بنشانند.

وی با اشاره به احراز هویت خلیلی و صحت مدارک تحصیلی او، یادآور شد: تمام مدارک تحصیلی خلیلی شهرداری رشت مورد تایید وزارت کشور است.

حاجی‌پور رسانه‌ها را پل ارتباطی بین مردم با مسئولان دانست و تصریح کرد: برای مردم رشت خبرهای خوبی در راه است.

وی درباره برگزاری نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران، از اجرایی شدن پروژه اتصال میدان صیقلان به بلوار معلم در صورت بررسی و بازبینی آن خبر داد.

این مسئول تمام تلاش شورا را استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهر رشت برای عمران بیشتر ذکر کرد و یادآور شد: هر کس که توانایی و یا ایده قابل توجهی برای بهبود شهر رشت دارد شورا استقبال می‌کند.

انتهای پیام/84002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول