اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

وجود نقاط محروم به دلیل سوء مدیریت‏هاست

فرماندار میاندرود با اشاره به اینکه وجود نقاط محروم به دلیل سوء مدیریت‏هاست، گفت: منقطه محروم وجود ندارد و مشکل از مدیریت و ناتوانی در انجام مدیریت است.

وجود نقاط محروم به دلیل سوء مدیریت‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ارسطو قادری امشب در نشست کمیته فرعی امنیت و پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی بخش گهرباران با بیان اینکه اصل امنیت را مردم ایجاد می‎کنند، افزود: امنیت یعنی حضور مردم در صحنه و هر جا این حضور مردم را نداشتیم با مشکل برخوردیم.

فرماندار میاندرود در این مورد با بیان اینکه هر جا حضور مردم را نداشتیم دشمن به سمت ما آمد، ادامه داد: بقیه کارهای اطلاعاتی و امنیتی که مسئولان و نیروهای انتظامی و نظامی انجام می‎دهند زیر مجموعه ایجاد امنیت است.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد در کشور توسعه سیاسی، اجتماعی و امنیتی داشته باشیم این توسعه باید در روستا تقویت شود، تصریح کرد: اگر توسعه روستا دچار مشکل شود در سطح کلان نیز با مشکل در توسعه برخورد می‏کنیم.

قادری تاکید کرد: باید چالش‎های توسعه امنیت در نقاط مختلف مورد بررسی و آسیب‎شناسی قرار گیرد و این مسئله بسیار مهم است.

وی با اعلام اینکه برای حل مشکلات مردم درب اتاق من همیشه به روی مردم باز است و زمانی را برای این منظور تعیین نمی‎کنم، خاطرنشان کرد: نیاز است دستگاه‎های اجرایی در کنار مردم باشند نه اینکه مردم در پی مسئولان اجرایی باشند.

این مسئول با اشاره به بازدیدهای خود در مدت 10 روزه تصدی فرمانداری میاندرود از 20 روستای این شهرستان بیان داشت: با وجود تعاریفی که از این شهرستان در این مدت شنیده بودم از اعتبارات این شهرستان تنها شش درصد اختصاص یافته است.

فرماندار میاندرود با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با توجه به وضعیت اعتباری نباید قولی به مردم بدهند که خروجی کار آنها را با مشکل مواجه کند، ابراز داشت: باید مردم را در جریان همه مسائل مانند موانع اعتباری بگذاریم چون آنها ولی‎نعمتان ما هستند.

وی گفت: گفته می‎شود در برخی از نقاط این شهرستان مناطق محروم وجود دارد اما من می‎گویم نقطه محروم وجود ندارد و مشکل از مدیریت و ناتوانی در انجام مدیریت است که در مناطقی امکانات اولیه زندگی مانند آب شرب وجود ندارد.

قادری گفت: دولت اعتدالگرا برای رسیدگی به زندگی مردم و با رای خود مردم انتخاب شده است و اگر کسی غیر از این عمل کند گناه بزرگی است چون مردم این دولت را انتخاب و خط مشی آن را تعیین کردند.

انتهای پیام/86021/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول