اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی گیلان:

آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم تاثیرگذار است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان خواستار توجه به ویژگی‌های نسل جوان شد و گفت: آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم تاثیرگذار است.

آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا جعفری‌خواه عصر امروز در نشست علمی تخصصی نقش پلیس در پیشگیری اجتماعی از جرم در مدارس اظهار کرد: آموزش و پرورش با تعامل مناسب با نیروی انتظامی می‌تواند پل ارتباطی پلیس با جامعه باشد.

وی بر نقش آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی فردی و اجتماعی افراد تاکید کرد و افزود: پیشگیری اجتماعی نیازمند تعامل بیشتر آموزش و پرورش با پلیس است.

جعفری‌خواه با بیان اینکه مدرسه پس از خانواده بیشترین نقش در رفتار و کردار دانش‌آموزان را دارد، تصریح کرد: مدرسه جامعه‌ای درون جامعه اصلی محسوب است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان مدرسه را محیط رشد دهنده، پویا و زمینه‌ساز پرورش استعداد بالقوه دانش‌آموزان خواند و بیان کرد: تعامل بیشتر پلیس با آموزش و پرورش برای تحقق اهداف متعالی حائز اهمیت است.

وی خواستار توجه به روحیه و ویژگی‌های نسل جوان شد و خاطرنشان کرد: تفاوت‌های ناشی از شرایط جغرافیایی و محیطی، محدودیت منابع و امکانات ایجاب می‌کند با همفکری همدیگر گام موثری در پیشگیری اجتماعی از جرم برداریم.

جعفری‌خواه، نقش مدرسه در پیشگیری از وقوع جرم را موثر عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان امنیت در جامعه را نیاز تمام افراد دانست و اظهار کرد: مشارکت و همفکری تمام نهادها و اقشار دولتی و غیر دولتی برای ایجاد امنیت و احساس پایدار در جامعه مهم است و پلیس آمادگی تعامل با نهادها و سازمان‌های مختلف را دارد.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول