اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

گرایش‌های سیاسی دلیلی برای حذف افراد نیست

استاندار کرمان گفت: گرایش‌های سیاسی دلیلی برای حذف افراد نیست و برای کارهای زمین‌مانده در نظام اسلامی جذب حداکثری افراد ضروری است.

گرایش‌های سیاسی دلیلی برای حذف افراد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران و رابطان هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری اظهار داشت: دایره‌ انقلاب اسلامی را نباید کوچک ببینیم، بلکه چتر انقلاب بر سر همه‌ مردم ایران اسلامی گسترانیده شده است و همه مردم باید از نعمات انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه نباید فکر کنیم، فقط یک گروه خاص ولایت‌مدار است، خاطر نشان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع حساس انقلاب همه‌ مردم تحت فرماندهی ولی فقیه حضور داشتند و اکنون هم ولی‌فقیه در رأس نظام قرار دارند و ما به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی باید با کمک مردم کشور را اداره کنیم.

رزم‌حسینی افزود: انقلاب اسلامی یعنی همه‌ مردم، زیرا پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم اتفاق افتاد و جنگ تحمیلی هم با حضور مردم از سلایق سیاسی مختلف اداره شد.

وی ادامه داد: گرایش‌های سیاسی دلیلی برای حذف افراد نیست و برای کارهای زمین‌مانده در نظام اسلامی جذب حداکثری افراد ضروری است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه گزینش‌گران باید همواره اصل را بر برائت بگذارند، تاکید کرد: باید بپذیریم که همه مردم برادران دینی و انسانی ما هستند و با حسن نیت با افراد برخورد کنیم.

وی کار در گزینش را بسیار حساس و یک کار حرفه‌ای و تخصصی خواند و بر فراگیری آموزش‌های مربوط بر پویایی کار گزینش در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: برای حراست از انقلاب اسلامی و دوام و قوام این هدیه‌ الهی به گزینش نیاز داریم تا افرادی که وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند، افرادی پایبند به اصول نظام اسلامی باشند.

رزم‌حسینی افزود: در ضرورتِ وجود گزینش هیچ‌کس شک ندارد، اما گزینش باید بر اساس شرایط جدید بالندگی خود را داشته باشد.

وی ادامه داد: همان طور که اجتهاد پویا است، گزینش هم باید برای انتخاب افراد پویا باشد.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول