اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی به مناسبت درگذشت مرحوم پرورش

روحانی: پرورش نمادی از بردباری و تحمل گرایش‌های متنوع سیاسی بود

در پیام رئیس‌جمهور به مناسبت درگذشت مرحوم پرورش آمده است: پرورش نمونه و نمادی از بردباری و تحمل گرایش‌های گوناگون و متنوع سیاسی شناخته می‌شد.

روحانی: پرورش نمادی از بردباری و تحمل گرایش‌های متنوع سیاسی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسم تشییع پیکر استاد پرورش  حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در پیامی درگذشت سید اکبر پرورش را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: درگذشت مرحوم استاد سید اکبر پرورش از پیشکسوتان مبارزه و نهضت اسلامی را به همه یاران انقلاب، به‌ویژه مردم شریف اصفهان تسلیت می‌گویم.

در ادامه این پیام تاکید شده است: آن مرحوم از زمره سابقون انقلاب بود که با رفتار و گفتار سیاسی و اعتقادی خویش، مرکز و مبداء حرکت خیل عظیمی از مردم استان اصفهان در مسیر نهضت امام خمینی شد.

در بخش دیگری آورده شده است: وی پس از پیروزی انقلاب همواره شخصیتی تأثیرگذار در نظام اسلامی بود و به‌ عنوان نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی، نماینده مجلس شورای اسلامی، عضو شورای عالی دفاع و وزیر آموزش و پرورش، منشاء خدمات فراوانی شد.

در بخش پایانی پیام رئیس جمهور تاکید شده است: زنده ‌یاد پرورش گرچه به تشکل سیاسی خاصی تعلق داشت ولی همواره به ‌عنوان نمونه و نمادی از بردباری و تحمل گرایش‌های گوناگون و متنوع سیاسی شناخته می‌شد و مشی او انصاف و اعتدال بود که تا پایان حیاتش بر آن پایبند ماند و ما یاد آن مرحوم و مشی سیاسی او را گرامی می‌دارم و از خداوند متعال، برایش رحمت و رضوان و برای خاندان مکرمش، صبر و بردباری مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/63001/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول