اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوومیدانی‌کار ملی‌پوش اصفهانی:

اصفهان وضعیت خوبی در دوومیدانی ندارد / هیچیک از جوایزم را نگرفته‌ام

رکورددار اصفهانی دو 60 متر ایران با بیان اینکه اصفهان وضعیت خوبی در رشته دوومیدانی ندارد، گفت: هیچیک از جوایز دو سال پیشم را تاکنون نگرفته‌ام.

اصفهان وضعیت خوبی در دوومیدانی ندارد / هیچیک از جوایزم را نگرفته‌ام

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو ماه است تمرینات خود را برای رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا در چین و قهرمانی جهان لهستان که به ترتیب در 25 بهمن ماه و 15 اسفند برگزار می‌شود آغاز کرده‌ام.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه پیست تارتان ورزشگاه انقلاب آماده نشده است در حال حاضر تمرینات خود را در پارک پیگیری می‌کنیم و پیست ورزشگاه انقلاب نقش جهان از یک جلسه آن به دلیل سرمای هوا می‌توانیم استفاده کنیم.

رکورددار دو 60 متر ایران ادامه داد: سال آینده رقابت‌های بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی را در پیش داریم که باید پس از رقابت‌های ذکر شده خودمان را برای آن رویداد بزرگ آماده کنیم.

وی تاکید کرد: در دو دوره رقابت‌های داخل سالن آسیا شرکت کرده‌ام که حاصل آن یک طلا و یک نقره بوده است و رقیبان بسیار سختی در این مسابقات دارم.

قاسمی با مقایسه رکوردش با بهترین رکوردهای دنیا افزود: در دو 60 متر 23 صدم ثانیه و در دو 100 متر نیز 58 صدم ثانیه اختلاف دارم.

وی اضافه کرد: مجبورم در هوای آلوده اصفهان زیر نظر مربیم تمرین کنم.

دوومیدانی‌کار ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: وضعیت دوومیدانی اصفهان در حال حاضر خوب نیست، در رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور اصفهان هیچ مقامی را نتوانست کسب کند، سالن اختصاصی دوومیدانی اصفهان نیز در اختیار هیئت اسکیت قرار گرفته که آن را به هیئت دوومیدانی پس نمی‌دهد و می‌توانستیم در این هوای سرد از این سالن استفاده کنیم.

وی گفت: هرچه هم دنبال این سالن رفتیم اداره کل ورزش و جوانان استان نیز کوتاهی کرد و این سالن را در اختیار ما قرار نداد.

قاسمی صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: هیئت اسکیت می‌گوید برای این سالن خرج کرده‌ام در صورتی‌که حق چنین کاری را نداشته است و در این مورد هیئت دوومیدانی اصفهان می‌توانست پیگیر باشد که نمی‌دانم چرا تاکنون پیگیری لازم صورت نگرفته است.

وی در ادامه به وضعیت مالی خودش اشاره کرد و افزود: وضعیت خوبی از این لحاظ ندارم جایزه‌های دو سال پیشم را تاکنون نگرفته‌ام، جایزه قهرمانی رقابت‌های نجات غریق را نیز به همین صورت نگرفته‌ام، رکورد 100 متر را زدم که آنرا نیز تاکنون جایزه‌اش را نگرفته‌ام.       

انتهای پیام/63020/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول