اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی خراسان رضوی خبر داد

نظارت ویژه‌ بر فروش بلیط و دفاتر مسافرتی در دهه آخر صفر

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی و خدماتی هوایی و جهانگردی خراسان رضوی گفت: در ایام پایانی ماه صفر نظارت ویژه‌ای بر فروش بلیت و دفاتر مسافرتی صورت گرفت.

نظارت ویژه‌ بر فروش بلیط و دفاتر مسافرتی در دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید ولی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری دستگاه‌های زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و پایانه‌های ستاد تسهیلات زائران استان خراسان رضوی اظهار کرد: در ایام پایانی ماه صفر نظارت ویژه‌ای بر فروش بلیط و دفاتر مسافرتی وجود داشته و حضور و نظارت در پایانه‌های راه‌آهن و فرودگاه نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات دفاتر اینترنتی هستند؛ این دفاتر خارج از نرخ مصوب بلیت را به فروش می‌رسانند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی و خدماتی هوایی و جهانگردی خراسان رضوی تصریح کرد: عده‌ای مجوز فروش بلیت را از طریق اینترنت دارند اما تعدادی بدون مجوز اقدام به این کار می‌کنند که با نظارت بر فروش بلیت‌ها و اینکه بلیتی گران فروخته نشود، نظارت کامل را در راستای تسهیلات برای زائران انجام داده‌ایم.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: از روز دوم دی‌ماه به دستور فرماندار مشهد، اتاق مدیریت بحران شهری در مرکز کنترل سازمان حمل و نقل و ترافیک تشکیل شد که در این اتاق نظارت کامل بر خدمات‌رسانی به زائران توسط همه دستگاه‌ها انجام می‌شد.

مجید بخت‌آزما افزود: هماهنگی خوب با پلیس راهور بابت مدیریت ترافیک و طرح ممنوعیت تردد وسایل شخصی در هسته مرکزی شهر از 9 دی‌ماه نیز از فعالیت‌های سازمان بوده است.

وی تصریح کرد:‌ جهت ایجاد تسهیلات برای زائران به صورت کامل پاک‌سازی پارک‌های حاشیه‌ای و طرح ممنوعیت را انجام داده‌ایم.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: نظارت با 200 دوربین تصویری، 140 تقاطع هوشمند و 18 تابلوی پیام متغیر طی دهه ماه صفر و استفاده از زمین‌های خالی برای پارکینگ که با هماهنگی شهرداری منطقه ثامن انجام شد و آماده‌سازی پارکینگ آسمان با ظرفیت 2 هزار و 200 خودرو، پارکینگ آلتون با ظرفیت 500 خودرو، پارکینگ میدان شهدا با ظرفیت 250 خودرو و ... از دیگر فعالیت‌های مرکز کنترل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بوده است.

انتهای پیام/2202/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول