به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید ولیزاده ظهر امروز در نشست خبری دستگاههای زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و پایانههای ستاد تسهیلات زائران استان خراسان رضوی اظهار کرد: در ایام پایانی ماه صفر نظارت ویژهای بر فروش بلیط و دفاتر مسافرتی وجود داشته و حضور و نظارت در پایانههای راهآهن و فرودگاه نیز از دیگر فعالیتها بوده است.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات دفاتر اینترنتی هستند؛ این دفاتر خارج از نرخ مصوب بلیت را به فروش میرسانند.
رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی و خدماتی هوایی و جهانگردی خراسان رضوی تصریح کرد: عدهای مجوز فروش بلیت را از طریق اینترنت دارند اما تعدادی بدون مجوز اقدام به این کار میکنند که با نظارت بر فروش بلیتها و اینکه بلیتی گران فروخته نشود، نظارت کامل را در راستای تسهیلات برای زائران انجام دادهایم.
مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: از روز دوم دیماه به دستور فرماندار مشهد، اتاق مدیریت بحران شهری در مرکز کنترل سازمان حمل و نقل و ترافیک تشکیل شد که در این اتاق نظارت کامل بر خدماترسانی به زائران توسط همه دستگاهها انجام میشد.
مجید بختآزما افزود: هماهنگی خوب با پلیس راهور بابت مدیریت ترافیک و طرح ممنوعیت تردد وسایل شخصی در هسته مرکزی شهر از 9 دیماه نیز از فعالیتهای سازمان بوده است.
وی تصریح کرد: جهت ایجاد تسهیلات برای زائران به صورت کامل پاکسازی پارکهای حاشیهای و طرح ممنوعیت را انجام دادهایم.
مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: نظارت با 200 دوربین تصویری، 140 تقاطع هوشمند و 18 تابلوی پیام متغیر طی دهه ماه صفر و استفاده از زمینهای خالی برای پارکینگ که با هماهنگی شهرداری منطقه ثامن انجام شد و آمادهسازی پارکینگ آسمان با ظرفیت 2 هزار و 200 خودرو، پارکینگ آلتون با ظرفیت 500 خودرو، پارکینگ میدان شهدا با ظرفیت 250 خودرو و ... از دیگر فعالیتهای مرکز کنترل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بوده است.
انتهای پیام/2202/ز30