اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

شرکت 45 مبلغ تویسرکانی در دوره معادشناسی

با حضور استاد حوزه و دانشگاه قم 45 مبلغ خواهر حوزه علیمه کوثر تویسرکان در دوره آموزشی معادشناسی شرکت کردند.

شرکت 45 مبلغ تویسرکانی در دوره معادشناسی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی اسکندری، استاد حوزه و دانشگاه قم، دوره آموزشی معادشناسی برای 45 مبلغ خواهر حوزه علمیه خواهران کوثر تویسرکان برگزار شد.

این استاد حوزه و دانشگاه در این دوره مباحث نبوت و معاد را برای طلاب دانشجو تشریح کرد و با تفکیک مبحث نبوت به دو دسته عام و خاص گفت: نبوت عام با عقل و نبوت خاص با ادله نقلی اثبات می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی اسکندری به بحث معاد پرداخت و افزود:  اعتقاد به معاد بیانگر آن است که زندگی انسان دارای هدف و غایت بوده و باید در مسیر رسیدن به حق گام بردارد.

وی با بیان اینکه مرگ، آغازی بر یک زندگی دوباره است، ادامه داد: کسی که معتقد به معاد باشد هرگز به گناه آلوده نخواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ادله قرآنی در این زمینه، اضافه کرد: ادله‌ای که قرآن بیان می‌کند عقلی است و در این زمینه در قرآن کریم 14 هزار و 100 آیه آمده است.

رئیس حوزه علمیه کوثر خواهران تویسرکان نیز با اشاره به اینکه توانمندسازی نیروی انسانی طلاب از اهداف این برنامه‌ها است، اظهار کرد: مبلغان خواهر در طول سال از دوره‌های آموزشی در مباحث مختلف با حضور استادان متبحر و متخصص به منظور تبلیغ دین مبین اسلام استفاده می‌کنند.

لیلا ترکاشوند به آموزش 45 نفر مبلغ خواهر در حوزه علمیه کوثر تویسرکان اشاره کرد و افزود: دوره آموزشی تخصصی مبلغان حوزه علمیه کوثر در طول چهار سال اخیر در قالب برنامه‌های حضوری، غیر حضوری و دوره‌ای به منظور ارتقای علمی طلاب برای حضور پررنگ در جامعه اسلامی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول