اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره اوقاف کرمانشاه خبر داد

فعالیت 15 ایستگاه همه واقف باشیم در کرمانشاه

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از فعالیت بیش از 15 ایستگاه همه واقف باشیم در هفته وقف استان کرمانشاه برای ارائه مشاوره‌های دینی و مذهبی به مردم خبر داد.

فعالیت 15 ایستگاه همه واقف باشیم در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن سلیمانی ظهر امروز در همایش همه واقف باشیم در استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته وقف در استان نسبت به سال گذشته از تنوع بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: دست‌آوردهای اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در شش نمایشگاه در هفته وقف در سراسر استان کرمانشاه برای عموم مردم به‌نمایش گذاشته شده است.

به گفته معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، بیش از 15 ایستگاه همه واقف باشیم در سطح استان به مردم مشاوره‌های دینی و مذهبی ارائه می‌دهند که این خود از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته به‌شمار می‌رود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: 105 مبلغ از حوزه علمیه قم به بقاع متبرکه سراسر استان اعزام شده و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در هفته وقف 23 هزار جلد کتاب را در بین مردم توزیع کرده است.

این مسئول با بیان اینکه وقف آیینی اجتماعی و همگانی است، اذعان داشت: این امر حسنه همچون رودی موج‌خیز در بستر زمان جاری شده و به یکی از فرازهای زیبای اسلام یعنی عدالت اجتماعی ختم می‌شود.

انتهای پیام/2700/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول