اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان فارس خبر داد

کشف 30 تن مواد مخدر در فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در 9 ماهه سال جاری 30 تن مواد مخدر در این استان کشف و تعداد بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و پرونده آنها در محاکم قضایی رسیدگی شد.

کشف 30 تن مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح‌الله خدائیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از کشفیات نیروی انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان کشفیات مواد مخدر نشان از عمق فاجعه در استان فارس است که برابر قانون خاطیان و عرضه‌کنندگان مواد افیونی به اشد مجازات محکوم می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که حمل و توزیع 30 گرم هروئین طبق قانون مجازات اعدام دارد که باید در این راستا مواظب اعمال خود بوده تا به چنین مجازاتی محکوم نشوند.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بلای خانمان‌سوز در کشور به ویژه در استان فارس بوده‌اند و در این مورد بهترین نیروهای نظامی و انتظامی کشور و استان از سوی این باندهای تبهکار مجروح و یا به شهادت رسیده‌اند.

خدائیان با اشاره به اینکه با تغییر مسیر ترانزیت، حمل مواد مخدر از استان فارس به دیگر استان‌های کشور هنر نیست، افزود: باید با تدبیر و دوراندیشی و حضور به‌موقع نیروهای انتظامی به ویژه با فرهنگ‌سازی متولیان فرهنگی و تربیتی این معضل در جامعه ریشه‌کن شود.

وی ابراز داشت: بررسی روزی سه و یا چهار پرونده در مورد قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان و معتادان مواد مخدر در استان فارس بسیار تاسف‌بار بوده و برای مقابله و مبارزه با چنین پدیده‌ شومی نیاز به عزم جدی از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/2448/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول