اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش آقایان و بانوان

کاراته کاهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور روی تاتامی می‌روند

کاراته کاهای قمی در تلاش برای کسب مدال از پیکارهای کاراته قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان به مصاف حریفان می‌روند.

کاراته کاهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان قرار است رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف را دارد در آخرین ماه سال یعنی اسفند ماه 1392 به انجام برسد.

کاراته کاهای قمی نیز در حالی قرار است در این پیکارها شرکت کنند که به احتمال فراوان هیئت کاراته استان قم، پیکارهای انتخابی را ملاک عضویت مدعیان در ترکیب تیم‌های اعزامی هیئت کاراته قم به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه در سال 2014 رویدادهای بسیار مهمی پیش روی کاراته کشورمان قرار دارد بر همین اساس فدراسیون کاراته میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را به هیئت کاراته استان‌های فارس و مازندران واگذار کرد.

این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط فدراسیون کاراته کشورمان قرار است رقابت‌های بخش بانوان کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در روزهای اول تا سوم اسفند ماه به میزبانی هیئت کاراته استان مازندران به انجام برسد.

همچنین پیکارهای مردان کاراته قهرمانی کشور و گزینشی تیم ملی روزهای 14 تا 16 اسفند به میزبانی هیئت کاراته فارس و در شهر شیراز برگزار خواهد شد تا برترین‌ها بلافاصله به تیم ملی دعوت شده و در اردوهای آماده سازی حضور یابند.

اردوی تیم ملی کاراته نیز در حالی تشکیل می‌شود که به غیر از نفراتی که در مسابقات قهرمانی آسیا در امارات حضور داشتند، بقیه نفرات برای ملی پوش شدن باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند، چراکه این پیکارها مسیر ورود به تیم ملی کاراته ایران برای حضور در مسابقات مهم سال آینده است.

رقابت‌های کاراته قهرمانی غرب آسیا که اواخر فروردین ماه برگزار می‌شود، بازی‌های آسیایی اینچئون در کشور کره جنوبی و مسابقات قهرمانی جهان در آلمان برنامه‌های مهم سال آینده فدراسیون کاراته است که تلاش فدراسیون کاراته این است که کاراته کاهای ملی پوش کشورمان به بهترین نحوه آماده حضور در این میادین مهم برون مرزی شوند.

فدراسیون کاراته پیکارهای کاراته مردان و بانوان قهرمانی کشور را آغاز راه کاراته ایران برای موفقیت در این رویدادهای بین‌المللی در نظر گرفته، ضمن اینکه فدراسیون کاراته قصد دارد قبل از برگزاری این مسابقات برنامه خود را برای تعیین کادر فنی اعلام کند زیرا سرمربی تیم ملی با حکم وزیر ورزش مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان شده و نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول