اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری یزد:

یازدهمین جشنواره ایده‌های برتر برگزار می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری یزد از برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای ایده‌های برتر در یزد خبر داد.

یازدهمین جشنواره ایده‌های برتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، محمدعلی امراللهی اظهار داشت: یازدهمین جشنواره ایده‌‌های برتر که امسال به صورت منطقه‌‌ای برگزار می‌شود، از آذر ماه 1392 کار خود را آغاز کرده و در اسفندماه سال جاری با برگزاری مراسم اختتامیه در هر یک از شش منطقه به کار خود پایان خواهد داد.

وی عنوان کرد: تاکنون کارگاه توجیهی دبیران علمی و اجرایی یازدهمین جشنواره ایده‌های برتر با حضور نمایندگانی از پارک علم و فناوری سمنان، خراسان رضوی، همدان، یزد و مسئولان برگزاری جشنواره از جمله رئیس پارک علم و فناوری یزد و دبیر جشنواره در پارک علم و فناوری یزد برگزار شده و روند اجرایی و علمی جشنواره به طور کامل تشریح شده است.

امراللهی ادامه داد: سایت یازدهمین جشنواره ایده‌‌های برتر به نشانی www.best-idea.ir از اول آذرماه امسال برای دریافت ایده از ایده‌پردازان فعال است و تمامی علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را تا 18 بهمن ماه در این سایت ثبت کنند.

وی بیان کرد: 6 منطقه‌ای که در برگزاری این جشنواره حضور دارند شامل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، پارک علم و فناوری خراسان رضوی، پارک علم و فناوری استان سمنان، پارک علم و فناوری استان فارس و پارک علم و فناوری استان همدان هستند.

امراللهی تصریح کرد: این دوره از جشنواره به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و سال آینده به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول