اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

ایران به برکت ولایت در تمام عرصه‌ها موفق شده است

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس گفت: امروز ایران در تمام عرصه‌ها به برکت ولایت و امامت موفق شده است.

ایران به برکت ولایت در تمام عرصه‌ها موفق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در جلسه‌ای که با حضور اعضای جامعه روحانیت شیراز، جامعه مدرسان حوزه علمیه فارس، روحانیون و علمای شیراز و آیت‌الله خزعلی دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر تشکیل شد، با بیان اینکه غدیر بحثی جاری در جامعه است و تا پایان جهان نیز جاری است، اظهار داشت: هیچ‌گاه از بحث غدیر بی‌نیاز نمی‌شویم و بدون امامت نمی‌توانیم به مقصد نهایی و منزل مقصود نایل شویم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس تصریح کرد: باید در طول سال برنامه‌هایی در مورد غدیر داشته باشیم و این برنامه‌ها محدود به ایام ویژه آن نباشد و فضا به گونه‌ای شود که همیشه گفتمان ولایت و امامت بر تمام مباحث جامعه حاکم باشد چراکه همگی ما به غدیر بدهکار هستیم و هرچه می‌توانیم باید برای آن کار کنیم تا همیشه زنده و جاری بماند.

ایمانی افزود: اگر امروز ایران در تمام عرصه‌ها موفق شده، به برکت ولایت و امامت است و می‌دیدیم پیش از انقلاب اسلامی اگر مهندسان غربی می‌خواستند به ایران بیایند یکی از حقوق و مزایایی که از کشور خود دریافت می‌کردند حق توحش مردم ایران بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز به شرایطی رسیده‌ایم که غربی‌ها افتخار دارند به ایران بیایند و ده‌ها نفر را واسطه می‌کنند تا با مسئولین نظام دیدار کنند که به برکت ولایت و امامت است.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول