اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد:

سلامتی بانوان رویکرد اصلی المپیاد ورزشی محلات است

شهردار منطقه 4 مشهد گفت: 2 هزار و 500 نفر از بانوان سطح منطقه در چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر مشهد شرکت کردند که سلامتی و شادابی آنان رویکرد اصلی این المپیاد ورزشی است.

سلامتی بانوان رویکرد اصلی المپیاد ورزشی محلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، جواد اصغری حضور این تعداد را نشان از توجه ویژه بانوان سطح منطقه به تندرستی و ورزش دانست و اظهار کرد: سلامتی و شادابی بانوان یکی از رویکردهای اصلی برگزاری المپیاد ورزشی محلات است.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی و 14 رشته تیمی و انفرادی مانند فوتبال، فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، طناب‌کشی، دارت و پینگ‌پنگ برگزار شد.

شهردار منطقه چهار افزود: چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات در شهرداری منطقه چهار از اوایل مردادماه سال جاری در سالن‌های ورزشی بهشت واقع در نبوت 42، آرامش در پنجتن 55، ارم در پنجتن 45 و بسیج در شهید بابانظر 37 برگزار شد.

اصغری ادامه داد: مسابقات پینگ‌پنگ جام فجر ویژه بانوان از سلسله مسابقات محلات شهر مشهد به عنوان آخرین مسابقه این دوره از المپیاد به مدت دو روز با حضور 200 نفر از بانوان منطقه در سالن بهشت برگزار شد و 20 نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله شهری راه یافتند.

گفتنی است؛ 364 نفر از بانوان شرکت‌کننده سطح منطقه در تمامی رشته‌های ورزشی این دوره از المپیاد به مسابقات شهری راه یافتند که از بهمن‌ماه سال جاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول