اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی خبر داد

استخدام مربی پاکستانی برای اسکواش‌بازان اراک

رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی از استخدام مربی پاکستانی برای اسکواش‌بازان اراکی خبر داد.

استخدام مربی پاکستانی برای اسکواش‌بازان اراک

مازیار خاکباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توافق نهایی و اخذ مجوزهای لازم، مربی پاکستانی برای تمرین اسکواش‌بازان استان مرکزی در اراک حضور می‌یابد.

وی گفت: مرتضی خان 26 ساله در بین پنج بازیکن برتر اسکواش پاکستان قرار دارد و در کشور قطر و همچنین هیئت اسکواش استان خوزستان نیز فعالیت داشته است و کاملا به زبان فارسی مسلط می‌باشد.

رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی تصریح کرد: مرتضی خان بازیکنی در سطح تیم ‌ملی کشور پاکستان بوده و با توانایی و استعدادی که پاکستانی‌ها دراین رشته دارند وی می‌تواند تجربیات خود را به اسکواش‌بازان استان مرکزی ارائه کند.

خاکباز گفت: مرتضی خان در استان به عنوان مربی و مدرس استخدام شده است و علاوه بر مربیگری وظیفه آموزش مربیان مجرب استان را نیز بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی و حضور ورزش اسکواش در این بازی‌ها امید است اسکواش‌بازان استان مرکزی بتوانند به این مسابقات راه یابند و با کسب مدال برای کشور افتخار آفرینی کنند.

رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون اسکواش مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی 21 و 15 سال در هر دو بخش آقایان و بانوان در اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/87004/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول