اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استاان بوشهر خبر داد

ارسال 1000 دستگاه چادر به زلزله‌زدگان بستک هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استاان بوشهر از ارسال 1000 دستگاه چادر به زلزله‌زدگان بستک خبر داد.

ارسال 1000 دستگاه چادر به زلزله‌زدگان بستک هرمزگان

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به وقوع زمین‌لرزه 5.5 ریشتری در بستک استان هرمزگان و تخریب منازل مسکونی و تاسیسات، استان بوشهر با بسیج امکانات و نیروهای خود به یاری زلزله‌زدگان شتافت.

وی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر نسبت به اعزام نیروها و امکانات خود در ساعات اولیه زلزله، 30 نفر پرسنل و امدادگر در قالب تیم‌های جستجو و نجات و اسکان اضطراری اقدام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین ارسال اقلام امدادی شامل 1000 دستگاه چادر،375 تخته موکت و 1600 بسته مواد غذایی 24 ساعته، 750 بسته مواد غذایی یک‌ماهه و 1500 تخته پتو را به وسیله 7 دستگاه خودرو سنگین به منطقه زلزله‌زده بستک ارسال کردیم.

شعبانزاده تصریح کرد: نیروهای امدادی اعزامی به وسیله 2 دستگاه ست نجات و یک دستگاه زنده‌یاب در منطقه حاضر و مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: هلال‌احمر استان بوشهر همچنان آماده است در صورت نیاز به کمک زلزله‌زدگان بستک برود و در بخش‌های مختلف به مردم عزیز زلزله‌زده کمک کند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول