اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

بازگشایی مدارس بستک بدون کم‌ترین وقفه

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با تمهیدات صورت گرفته تمام مدارس بستک فردا چهاردهم دی‌ ماه دایر و هیچ مدرسه‌ای به دلیل حادثه زلزله دچار وقفه در امر آموزش نخواهد شد.

بازگشایی مدارس بستک بدون کم‌ترین وقفه

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، احمد آخوندی صبح امروز در حاشیه بازدید از مدارس حادثه دیده شهرستان بستک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر چه زلزله موجب خسارت‌هایی به زیر ساخت‌های آموزشی شهرستان بستک شد اما با اقدامات انجام شده دانش‌آموزان مدارس خسارت دیده در نوبت عصر مدارس شهرستان سازماندهی و امور تحصیلی خود را بدون وقفه پی خواهند گرفت. 

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش هرمزگان روند بازسازی و نوسازی مدارس تخریبی را با جدیت در دستور کار دارد و به اولیاء محترم اطمینان می‌دهیم وقفه‌ای در امر تحصیل دانش آموزان ایجاد نخواهد شد و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند. 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: مدارسی که در جریان این زلزله دچار خسارت کلی شده اند نزدیک به چهار دهه قدمت دارند که فرسودگی بناها دلیل عمده تخریب این فضاها شده است. 

آخوندی در پایان تاکید کرد: توجه به نوسازی فضاهای فیزیکی مدارس به ویژه مدارس با قدمت بالا از جمله نکاتی است که آموزش و پرورش هرمزگان نیازمند حمایت جدی در این بخش است. 

به دنبال زلزله 5.5 ریشتری در شهرستان بستک، از 15 مدرسه شهرستان مدرسه راهنمایی شهید رجایی به دلیل قدمت 38 سال و فرسودگی بنا تخریب و مدرسه ابتدایی دکتر شریعتی نیز بیش از 50 درصد دچار خسارت شده است. 

در جریان این حادثه چند آموزشگاه دیگر نیز بین 5 تا 10 درصد دچار خسارت شده اند.

این زلزله در مدارس شهرستان بستک هیچ خسارت جانی در بر نداشته است.

انتهای پیام/88001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول