اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان:

شیعه و سنی 2 بال جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی هستند

فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان گفت: هفته وحدت آغاز میثاق دوباره شیعه و سنی و امضای طومار بزرگ برادری و یکدلی است.

شیعه و سنی 2 بال جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، محمد ناظری در نشست سران طوایف در زابل اظهار داشت: دشمنان اسلام تلاش می‎کنند تا میان شیعه و سنی تفرقه افکنی کنند و از این طریق به اهداف شوم خود در کشورهای اسلامی دست پیدا کنند.

فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان اضافه کرد: هفته وحدت و مراسم ویژه این هفته، میثاق دوباره شیعه و  سنی و امضای طومار بزرگ برادری و یکدلی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه هفته وحدت می‎‌تواند گامی بزرگ در تحکیم مبانی وحدت و یکدلی مردم استان باشد، افزود: دشمنان نظام با مطالعه دقیق بر روی دین اسلام به این نتیجه رسیده‎اند که برای نابودی مسلمانان بهترین راه تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.

وی خاطرنشان کرد: طوایف شیعه و سنی در طول انقلاب ثابت کرد‎ه‎‎اند که همواره در کنار هم خواهند ماند، بنابراین تفرقه افکنان باید بدانند، دو بال دین مقدس اسلام هرگز از هم جدا نخواهند شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان یادآور شد: کمک به مسئولان و ارائه پیشنهادات برای بهبود و توسعه سیستان با استفاده از نظرات معتمدان و سران طوایف امکان پذیر است.

ناظری متذکر شد: مشارکت در امر تامین امنیت پایدار، تقویت بسیج در منطقه، کمک به احیا، مشارکت معتمدان نسبت به احیای تالاب هامون، کمک به نمایندگان، حمایت از نخبگان منطقه، استفاده از توان مدیریتی آنها و تقویت حلقه‎های صالحین در سطح منطقه از جمله اقدامات خوبی است که طوایف سیستان به آن واقف هستند.

در پایان این مراسم از چند نفر از سران طوایف تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول