اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

ساماندهی ترافیک سوادکوه شمالی نیازمند برنامه‌ریزی است

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به لزوم ساماندهی ترافیک سوادکوه گفت: ساماندهی ترافیک سوادکوه شمالی نیازمند برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی است.

ساماندهی ترافیک سوادکوه شمالی نیازمند برنامه‌ریزی است

کمال رستمعلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه مشکلات و تنگناهای ترافیکی این شهرستان باید بررسی و برای حل آن تصمیم‌گیری شود، افزود: همکاری و همراهی مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی در مشکلات مربوط به ترافیک قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر سامان‌دهی ترافیک در شهرستان سوادکوه شمالی بر لزوم برنامه‌ریزی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد و افزود: ساماندهی ترافیک سوادکوه شمالی نیازمند برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی است.

فرماندار سوادکوه شمالی خواستار همکاری همگانی برای حل مشکلات مربوط به ترافیک در سوادکوه شمالی شد و خاطرنشان کرد: شهرداری و اداره راه و شهرسازی برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی در فصل سرما را انجام دهند.

رستمعلی در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین سوخت در زمستان شد و گفت: تامین سوخت در زمان بحران سرما از اهمیت ویژه برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران سوادکوه شمالی خواستار آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث زمستان شد و تصریح کرد: هلال احمر، اورژانس، راه و شهرسازی، پلیس راه و شهرداری خود را برای مقابله با حوادث زمستان آماده کنند.

وی خواستار برنامه‌ریزی شرکت نفت برای دوگانه‌سوز کردن همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان شد.

انتهای پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول