اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

نمادهای ایران در استانداری البرز جانمایی می‌شود

استاندار البرز گفت: نمادهای ایران در استانداری البرز جانمایی می‌شود.

نمادهای ایران در استانداری البرز جانمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری عصر امروز در شورای اداری استان البرز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی نمادهای کشور در ایران کوچک متجلی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا از تمامی طراحان دعوت به عمل می‌آید تا طرح‌های خود را برای ساخت این نماد به استانداری البرز ارائه دهند.

به گفته‌ی این مسئول در نماد ایران کوچک، برندهای شاخص در سراسر کشور که معرف هر استان است در طراحی نمادین ساخته می‌‌شود و به طراحان برتر نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات هیئت‌های مذهبی، دسته‌های عزاداری، مداحان و دست‌اندرکاران که برنامه‌های محرم و صفر را تدارک دیدند، افزود: در طی این دو ماه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مناسبی متناسب با این ایام در استان البرز اجرا شد.

طاهری در بخشی دیگر از سخنان از زحمات فرماندار پیشین شهرستان کرج تقدیر و تشکر کرد و محمدتقی ایرانی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان کرج معرفی کرد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت تدبیر و امید تأکید کرد: رئیس جمهور دکتر روحانی و کابینه دولت یازدهم شبانه‌روز در تلاش هستند تا راهبردهای دولت تدبیر و امید را عملیاتی سازند لذا در این مسیر هیچ احدی حق ندارد چوب چرخ عملکرد دولت شود.

استاندار البرز با بیان اینکه همه باید به قانون احترام بگذاریم، افزود: همه موظف هستیم تا به قانون عمل کنیم، در این بین حتی قانون‌گذاران نیز باید از قانون حمایت کنند، ولو نظرشان مغایر با قانون تصویب شده باشد.

در ادامه این نشست امام جمعه کرج طی سخنانی توسعه و توجه به امور فرهنگی را در استان البرز یکی از مهمترین مطالبات دانست و افزود: استان البرز در بخش فرهنگی دچار نوعی سردرگمی و کمبود است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه این مهم در استان البرز انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در ادامه سخنان خود به همایشی با حضور موسسات خیریه اشاره کرد و ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است همایشی برگزار شود و عملکرد خیران را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: اگر خیریه‌ها به درستی به وظایف خود عمل کرده باشند حداقل متکدی نباید به دفتر من مراجعه کند.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول