اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان البرز اعلام کرد

‌تلاش شبانه‌روزی شرکت گاز استان البرز برای تامین گاز مورد نیاز مردم

سرپرست شرکت گاز البرز با اشاره به کاهش شدید دمای هوا و افزایش مصرف سوخت، از شهروندان این استان خواست تا با صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف، مانع از اخلال در روند تامین سوخت زمستانی البرز شوند.

‌تلاش شبانه‌روزی شرکت گاز استان البرز برای تامین گاز مورد نیاز مردم

محمد هدایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر شاهد ورود سامانه بارشی به آسمان کشور و به طبع آن بارش سنگین برف در اکثر مناطق ایران از جمله استان البرز بودیم که این امر بارش برف و کولاک در ارتفاعات و به دنبال آن کاهش شدید دمای هوا را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل طی 24 ساعت گذشته و همراه با سردتر شدن هوا، مصرف گاز در سراسر کشور و همچنین استان البرز به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا گاز زمستانی این استان تامین شده است، گفت: پیش از فرارسیدن فصل سرما تمهیدات لازم در این زمینه از سوی شرکت ملی گاز در سراسر کشور و به ویژه استان البرز اتخاذ شده و ما برای این شرایط پیش‌بینی‌های ضروری را داشته‌ایم.

 * تلاش شبانه‌روزی شرکت گاز استان البرز برای تامین نیاز مردم

هدایی‌پور گفت: خوشبختانه با وجود اینکه مصرف گاز در 24 ساعت اخیر به شدت افزایش یافته است، اما تلاش ماموران این شرکت در استان البرز، به همراه اتخاذ تمهیدات ویژه موجب شد که در تامین گاز مصرفی منازل مسکونی مردم اخلالی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: البته مردم باید توجه داشته باشند که در صورت عدم رعایت الگوی مصرف به طور قطع در روزهای آینده با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم شد، چرا که تجهیزات فعلی شرکت گاز در استان البرز و امکاناتی که داریم، جوابگوی مصرف بیشتر نیست.

سرپرست شرکت گاز استان البرز ادامه داد: بر اساس اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها در برخی از مناطق سردسیر کشور به ویژه در روستاهای دور افتاده و کوهستانی هموطنان ما با مشکلات زیادی برای تامین سوخت زمستانی روبه‌رو هستند و کاهش مصرف و صرفه‌جویی در مصرف گاز موجب می‌شود که همه ملت ایران و دیگر هموطنان ما نیز از نعمت گاز و گرما در این فصل از سال که سرمای شدیدی را در سراسر کشور شاهد هستیم، برخوردار باشند.

* اگر مردم صحیح مصرف کنند، قطعی گاز نخواهیم داشت

 هدایی‌پور تاکید کرد: در شرایط فعلی انتظار از شهروندان استان البرز این است که با کاهش مصرف گاز و رعایت الگوهای استاندارد، به صورتی عمل کنند که با قطعی گاز به دلیل کاهش ذخایر مواجه نشویم.

وی در پایان اظهار داشت: طی روزهای اخیر ماموران شرکت گاز در استان البرز به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش قرار داشته و برای اینکه در روند خدمات‌رسانی به مردم اخلالی ایجاد نشود، این آماده‌باش در روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول