اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری تنکابن:

راه‌اندازی پیست اتومبیل‌ و موتورسواری تنکابن نیازمند مساعدت است

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری تنکابن گفت: برای راه‌اندازی پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری تنکابن نیازمند مساعدت مسئولان هستیم.

راه‌اندازی پیست اتومبیل‌ و موتورسواری تنکابن نیازمند مساعدت است

عبدالناصر حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: 90 درصد کارهای اداری برای در اختیار گرفتن زمین مورد نیاز احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری انجام شد.

وی افزود: این اقدام با همکاری شرکت آب منطقه‌ای استان و مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان انجام گرفته و برای وارد شدن به فاز اجرایی احداث آن نیازمند مساعدت مسئولان هستیم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تنکابن افزود: برای احداث این پیست که ساخت آن مستلزم صرف هزینه زیادی است نیازمند مساعدت مسئولان هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پیست موجب ساماندهی هیجانات و کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای ناشی از مخاطرات این گونه رفتارهای پرخطر در رانندگی می‌شود، ابراز داشت: با وجود چنین زیرساخت‌هایی جوانان علاقه‌مند به سرعت را گردهم آوردم و در فضایی سالم و فرهنگی آن‌ها بتوانند در قالب ورزش هیجانات و انرژی جوانی خویش را نیز تخلیه کنید.

حیدری گفت: این پیست که در واقع برای رقابت‌های آفرود اتومبیل و موتورکراس در نظر گرفته شده در زمینی به وسعت 29 هزار متر در مکانی مناسب و با فاصله مطلوب از شهر قرار دارد، ساخته می‌شود.

وی افزود: علاوه بر احداث پیست اتومبیل و موتور کراس این زمین به دلیل وسعت فضایی قابلیت احداث پیست اسب‌دوانی، دوچرخه و زمین بازی پنیت‌بال، اسکیت و اسکیت بُرد و دو و میدانی را نیز با امکانات رفاهی و فرهنگی دارد که با توجه به گردشگری بودن منطقه احداث این مرکز ورزشی و فرهنگی را توجیه‌پذیرتر می‌کند.

انتهای پیام/‌86020/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول