اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل دهکده تفریحی گنجنامه همدان خبر داد

افتتاح پیست اسکی 500 متری در گنجنامه

مدیرعامل دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه همدان از افتتاح پیست اسکی 500 متری در گنجنامه خبر داد.

افتتاح پیست اسکی 500 متری در گنجنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی اردستانی بعد از ظهر امروز در کارگروه گردشگری همدان اظهار کرد: پروژه‌هایی در دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه همدان در سه فاز اجرایی تعریف شده که دو فاز آن تکمیل شده و فاز سوم آن در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پیست اسکی یکی از پروژه‌های این مجتمع، با 500 متر طول، دارای تله‌سیژ است که در مرحله بعدی پیست اسکی به یک‌هزار و 200 متر توسعه می‎یابد.

مدیرعامل دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه همدان با بیان اینکه 20 سوئیت 50 متری با پیشرفت 90 درصدی در گنجنامه در حال اجراست، افزود:  امیدواریم این 50 سوئیت به زودی به بهره‌برداری رسیده و 50 سوئیت دیگر نیز در آینده در گنجنامه احداث شود.

وی با بیان اینکه ساخت هتل در میدان میشان نیز در قالب فاز سوم احداث خواهد شد، بیان داشت: امیدواریم با احداث این هتل بتوانیم مرکز اقامتی را در دامنه الوند شاهد باشیم.

اردستانی با تأکید بر اینکه کارگروه تخصصی با مدیریت اعضای کارگروه برای تبلیغات تشکیل شود، افزود: برخی مصوبات سال گذشته اجرایی نشد و نتوانستیم به طور کامل برنامه‌ها را اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: در ایام جشنواره زمستانی تله‌کابین با 40 درصد و سورتمه با 30 درصد تخفیف به علاقمندان ارائه می‌شود.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز گفت: در 9 ماهه سال جاری 109 هزار و 556 نفر از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید کرده‌اند.

خلیل الهی‌تبار ابراز کرد: 31 هزار و 529 نفر به صورت رایگان، 28 هزار و 694 نفر به صورت نیم‌بها و 49 هزار و 332 نفر با تخفیف از موزه بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نگاه به باغ موزه درآمدزا بوده و نگاه‌ها فرهنگی است، یادآور شد: 15 راوی در 850 نفر ساعت کار روایت را انجام داده‌اند که جشنواره در افزایش بازدیدکنندگان بسیار اثرگذار بوده‌اند.

انتهای پیام/89003/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول