اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارائه مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری به ‌استاندار سیستان و بلوچستان

‌با حضور معاون گردشگری و معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اولویت‌های گردشگری در عید نوروز بررسی شد.

ارائه مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری به ‌استاندار سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان، در نشستی ‌با حضور معاون گردشگری و معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اولویت‌های گردشگری در عید نوروز بررسی شد.

‌در این جلسه با تاکید بر اینکه تلاش برای جذب گردشگر در نوروز امسال ‌متفاوت با سال‌های قبل در سیستان و بلوچستان مصوب شد ‌حداقل 4 شهرستان به عنوان مقصد گردشگری در استان که دارای ویژگی‌های شاخص هستند انتخاب و به گردشگران معرفی شوند.

‌همچنین بسته‌های فرهنگی و تبلیغاتی متفاوت با گذشته ‌چاپ ‌و‌ ‌هماهنگی لازم با صدا و سیمای استان در ‌ارتباط‌ با ایجاد برنامه‌های مشارکتی در راستای معرفی جاذبه‌های استان صورت گیرد.

‌تبلیغ جاذبه‌های استان از طریق شبکه‌های محلی استان‌های همجوار برای جذب گردشگر، فعال کردن ‌رسانه‌های بومی و محلی‌ و‌ برگزاری نشست با حضور روسای ادارات میراث فرهنگی در شهرستان‌ها ‌از دیگر مصوبات این نشست بود.

‌همچنین مقرر شد معاون سرمایه‌گذاری سهم استان ‌از مناطق فعال و نمونه گردشگری را از طریق سازمان پیگیری کند‌ و مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توسط معاون سرمایه‌گذاری طبقه‌بندی و برای ارائه به استاندار ‌آماده شود.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول