اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه:

توسعه بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی از برنامه‌های آتی بیمارستان امام رضا است

رئیس جدید بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه استفاده از فرصت‌ها، ارتقای کیفی فرآیندها در ابعاد مختلف و استراتژی توسعه بخش‌ها تخصصی و فوق تخصصی را از برنامه‌های خود عنوان کرد.

توسعه بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی از برنامه‌های آتی بیمارستان امام رضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی سروش ظهر امروز در آیین تقدیر و معارفه روسای سابق و جدید مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) اظهار داشت: از آغاز فعالیت بیمارستان تاکنون شاهد خدمات ارزشمندی از سوی پرسنل بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه هستیم.

رئیس جدید بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه آمدن و رفتن‌ها سبب پیشرفت سیستم خواهد شد، تصریح کرد: بالاترین سرمایه من تحصیل در این مرکز بوده و پذیرفتن بار این مسئولیت فقط برای خدمت به مردم است.

وی از پرسنل و همکاران این بیمارستان تقاضای یاری و کمک کرد و افزود: مسئولان بیمارستان همچون سابق همکاری خود را ادامه داده تا منشاء اثرات مفیدی برای این مرکز باشیم.

سروش با بیان اینکه در این مرکز جنبه آموزشی و پژوهشی به ‌خاطر قیاس با بخش خصوصی مغفول می‌ماند، ابراز داشت: در حال حاضر رضایت‌مندی از خدمات این مرکز مطلوب است.

این مسئول کارکنان بیمارستان را فرشتگان پیام‌آور حیات دوباره خواند و گفت: این پرسنل خدوم هر روز جان ده‌ها نفر را نجات داده و یا در اعاده سلامتی افراد شرکت دارند.

رئیس جدید بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه با در خواست از پژوهش‌گران در حوزه مدیریت خدمات بهداشتی برای نظرسنجی در این خصوص، بیان داشت: رسالت مرکز نیز جلب رضایت همگانی بوده و باید جایگاه منطقه‌ای و استانی مرکز را بهبود بخشیم.

وی وجه تسمیه نام امام رضا (ع) را برای این مرکز به‌خاطر این دانست که این مرکز مامنی برای بیماران بوده و یک احساس اطمینان و امید به شفا یافتن داشته باشند.

سروش با تاکید بر اینکه نباید به وضع موجود راضی باشیم، استفاده از فرصت‌ها، ارتقای کیفی فرآیندها در ابعاد مختلف و استراتژی توسعه بخش‌ها تخصصی و فوق تخصصی را از برنامه‌های خود عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به این موضوع که ارزیابی سیستم موجب ارتقای خدمات خواهد شد، گفت: باید به بحث سلامت محور بودن نظام سلامت توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس جدید بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در خصوص بحث درمان نیز اذعان داشت: در این بخش به بحث سطوح مختلف پیشگیری و جایگاه بهداشت و توانبخشی بیماران بعد از درمان توجه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سال نزدیک به 380 تا 400 هزار نفر مرگ و میر داریم، ادامه داد: از این تعداد 90 تا 100 هزار نفر به‌علت بیماری قلبی جان خود را از دست می‌دهند که باید برای درمان و پیشگیری از عوامل خطرساز قابل اصلاح، قدم‌هایی برداشته شود.

سروش تصریح کرد: در بحث‌های مدیریتی گره کار در گرو ایجاد کارها و تحولات عظیم است و با درک درست از مسائل و با واقع‌بینی به‌دور از ایده‌آل‌گرایی می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.

این مسئول بیان داشت: مدیریتی مبتنی بر واقعیت‌ها و به‌دور از جناح‌گرایی به‌کار می‌گیرم و در این راه به همکاری تمام پرسنل خدوم این بیمارستان نیازمندم.

انتهای پیام/2700/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول