اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

افتتاح بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در بهمن ماه سال‌جاری خبر داد.

افتتاح بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت ظهر امروز در آیین تقدیر و معارفه رئیس مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) استان اظهار داشت: بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه عملکرد موفقی داشته است.

وی این عملکرد موفق را نتیجه تلاش دسته‌ جمعی کارکنان و پرسنل این بیمارستان دانست و تصریح کرد: کسب نشان‌های عالی در زمینه تحقیقات بالینی و دریافت لوح دوستدار کودک از جمله تلاش‌های کارکنان این بیمارستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: با توجه به استعفای چندین ‌باره رئیس مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) کرمانشاه، بالاخره با استعفای وی موافقت کردم.

این مسئول پیگیری‌های صورت گرفته در دولت جدید و تشکیل جلسات با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را در راستای مرتفع شدن مشکلات مالی عنوان کرد.

نیکبخت با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه جذب نیروی انسانی نداریم، افزود: هر پولی که از بیمارستان برداشت شده با عناوینی همچون پاداش بازنشستگی، حق جذب و... را به بیمارستان‌ها برمی‌گردانیم.

وی تصریح کرد: در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون رئیس جمهور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حمایت معاون رئیس جمهور مواجه شده و در زمینه تملک و تعمیر برخی از بیمارستان‌ها در کرمانشاه و برخی از شهرستان‌های تابعه قول مساعد گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه در بخش آموزش موضوع اساسی تغییر سیستم و عملکرد است، بیان داشت: کارهای آموزشی در این بیمارستان باید بیش از پیش تقویت شود.

نیکبخت یادآور شد: مسئولان بیمارستان امام رضا (ع) برای افتتاح بخش پیوند مغز استخوان در 12 تا 22 بهمن ماه سال‌جاری قول مساعد داده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: امیدواریم با مدیریت جدید بیمارستان کارهای جدیدی انجام شود و دیگر شاهد این نباشیم که افراد برای کارهای درمانی به تهران مراجعه کنند.

وی با تأکید بر لزوم خودکفایی در بحث بهداشت و درمان، گفت: گرچه فضای مذاکرات هسته‌ای روند خوبی داشته، اما این امر نباید ما را از تلاش برای خودکفا شدن باز دارد و نباید هجمه صهیونیست‌ها را نادیده بگیریم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اگر تمام بیمارستان‌های استان کرمانشاه همچون بیمارستان‌های امام خمینی، امام رضا (ع) و آیت‌الله طالقانی بودند، دیگر در اداره بخش بهداشت و درمان مشکلی نداشتیم.

این مسئول با تقدیر از رئیس سابق بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، اذعان داشت: تخصص و تجربه بالای رئیس جدید باید در خدمت پیشرفت بیمارستان و شهر کرمانشاه قرار بگیرد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول