اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی همدان خبر داد

اجرای کشیک صبحگاهی و شامگاهی در همدان

مدیرعامل تاکسیرانی همدان از اجرای کشیک صبحگاهی و شامگاهی در همدان خبر داد.

اجرای کشیک صبحگاهی و شامگاهی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی همدان، محمود حضرتی اظهار کرد: با آغاز فصل سرما و افزایش تقاضای سفر با وسائل نقلیه عمومی توسط شهروندان، تاکسی‌های شهر همدان از ساعت 6:45 بامداد تا ساعت 21 به شهروندان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی گفت: از مورخ 18 آذر ماه از ساعت 6:45 صبح مقرر شد تا تاکسی‌های گردشی در روزهای شنبه و یکشنبه به شماره کدهای تاکسی 11111 تا 11999، روز دوشنبه و سه‌شنبه کدهای 12111 تا 12999 و چهارشنبه و پنجشنبه کدهای 14111 تا 17999 و تمام تاکسی‌های خطی در انتهای مسیر ساعت‌زنی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان افزود: با شروع فصل سرما کشیک‌های صبحگاهی و شامگاهی تاکسیرانان در 75 خط ویژه و همچنین در تاکسی‌های گردشی به صورت ویژه در مقابل سازمان تاکسیرانی شروع شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت پذیرفته حداقل دوسوم از تاکسی‌ها موظف هستند، بعد از زمان ساعت‌زنی به مرور در مسیر خود حاضر و توسط مسئولان خطوط و بازرسان فعال در سطح شهر ساعت‌زنی کنند.

حضرتی تصریح کرد: بر اساس این طرح تاکسی‌های گردشی موظف هستند، دو روز در هفته در کشیک حضور فعال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا دستورالعمل خاصی تنظیم و به تمام تاکسیرانان خطی و گردشی ابلاغ شده که طی این دستورالعمل حضور به موقع و انجام وظایف محوله الزامی بوده و عدم حضور در کشیک صبحگاهی غیبت محسوب شده و عواقب انضباطی در پی خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان در پایان اظهار کرد: در صورت تکرار غیبت کارت شهری راننده خاطی ضبط و به کمیته انضباطی معرفی می‌شود و کمیته بر اساس اختیارات خود به نحو مقتضی با متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/89003/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول