اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخی مسئولان هنوز نمی‌دانند شیراز پژو پارس تولید می‌کند

ذوالانوار: صنعت خودروسازی فارس مظلوم است

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه هنوز برخی از مسئولان و مردم از تولید پژو پارس در شیراز اطلاع کاملی ندارند، گفت: این صنعت در این شهر بدون حامی و مظلوم واقع شده است.

ذوالانوار: صنعت خودروسازی فارس مظلوم است

سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در عین حالی که صنعتگران استان فارس توانایی تولید قطعات مورد لزوم خودرو پژوپارس را دارند اما این قطعات از استان‌های دیگر به این شرکت تحمیل می‌شود.

وی افزود: در جلساتی که با صنعتگران فارس داشتیم، همگی بر تولید قطعات این خودرو در داخل استان تاکید داشتند و برای خودکفایی در این زمینه اعلام آمادگی کامل کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شرکت حتی نمایشگاهی برای فروش محصول خود را ندارد و تولیدات آن به تهران و سپس به دیگر نقاط کشور ارسال می‌شود.

ذوالانوار از قول مساعد شهردار شیراز در ارائه تسهیلات در ایجاد نمایشگاه عرضه پژوپارس برای این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت روزانه 30 خودرو تجاری و 30 خودرو مکانیکی تولید و با بیش از 100 نیروی بومی در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه در صورت تولید قطعات این خودرو در فارس، برای بسیاری از افراد بومی تولید اشتغال می‌شود از پیگیری این موضوع به اتفاق یکی دیگر از نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه خبر داد.

به گزارش فارس، ایران خودرو فارس از سال 1390 تولید پژوپارس را در شیراز آغاز کرده است.

انتهای پیام/2448/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول