اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران:

سلیقه شخصی در تصمیم‌گیری‌ها اعمال نشود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌ها نباید برداشت و سلیقه شخصی را اعمال کرد، گفت: اخلاق را در تصمیم‌گیری و رفتار باید اعمال کنیم.

سلیقه شخصی در تصمیم‌گیری‌ها اعمال نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین حسن‌نژاد پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه بخشداران رودپی جنوبی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مازندران، اظهار داشت: وظیفه بخشداری‌ها اعمال سیاست‌های ابلاغی دولت است.

وی با بیان اینکه این وظایف فقط در حوزه سیاسی محدود نمی‌شود، گفت: بلکه تمام فعالیت‌های دولت اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و ... را شامل می‌شود.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه باید نگاه درستی به سند چشم‌انداز داشته باشیم، متذکر شد: در کنار سند چشم‌انداز، برنامه پنج ساله هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه شعارهای محوری دولت هم در کنار این برنامه‌ها مورد توجه است، ادامه داد: شعار امروز عقلانیت، اعتدال و تدبیر است و این شعار برخاسته از بخشی از اهداف پیش‌بینی شده از برنامه‌ها و سند‌چشم‌انداز است که می‌تواند در بودجه‌های سالانه تا بخشی اجرایی شود.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه داشتن تعریفی از اعتدال و عقلانیت در بخشداری‌های امری لازم است، افزود: اعتدال، خود حق است نه قرار گرفتن بین حق و باطل، اعتدال به معنای داشتن پشتوانه علمی و عقلی در امور است.

این مسئول یادآور شد: اعتدال فقط گفتمان نیست بلکه روشی است تا فضایی فراهم شود و دلسوزان نظام بتوانند در چهارچوب گفتمان تعریف شده نظام،افکار خود را مطرح کنند و در تضارب افکار، فرصتی برای پختگی اندیشه و بهتر کار کردن، فراهم شود.

وی با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌ها نباید برداشت و سلیقه شخصی را اعمال کرد، گفت: اخلاق را در تصمیم‌گیری و رفتار باید اعمال کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خاطرنشان کرد: بسیاری از بحران‌های اجتماعی ناشی از دوری جستن از عنصر اخلاق و عقلانیت است.

حسن‌نژاد یادآور شد: همه شعارهایی که دولت‌های گذشته داشتند با روش اعتدال قابل انجام است و ماموریت این دولت است که در کنار توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی با گفتمان عدالت با روش اعتدال، این کار را انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تغییر به معنای نادیده گرفتن تلاش و خدمات یک مدیر نیست، ادامه داد: بلکه ایجاد فرصت خدمت برای فردی جدید است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه بهترین شان یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی، پاسخگویی و خدمتگزاری است، تصریح کرد: پاسخگویی را در راس امور خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه دولت از همه مدیران خود انتظار دارد به دفاع از ارزش‌های انقلاب بپردازند، گفت: با بهره‌گیری از این ارزش‌ها و مبانی نظام است که توانستیم تاکنون امور کشور را انجام دهیم.

 انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول