اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر دهگلان عنوان کرد

افزایش 20 درصدی آمار امدادگران شهرستان دهگلان

رئیس جمعیت هلال احمر دهگلان از افزایش 20 درصدی آمار امدادگران دهگلانی نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 20 درصدی آمار امدادگران شهرستان دهگلان

سید حسام‌الدین خامسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار داشت: در مجموع 432 مرد و 401 زن دوره‌های آموزش‌های امدادی را طی کرده‌اند.

وی افزود: جوانان بیشترین اعضای داوطلبین جمعیت هلال‌احمر شهرستان دهگلان را تشکیل می‌دهند که اکثریت آنها دوره‌های عمومی اولیه امداد را گذرانده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر دهگلان با بیان اینکه امدادگران این شهرستان همگی افرادی مجرب و کارآزموده هستند، تصریح کرد: در دوره‌های آموزشی طرح امداد زمستانی مباحث ایمنی، قلبی و عروقی، نجات مصدوم و آتل‌بندی به طور کامل برای افراد امدادگر تشریح شده است.

خامسی با بیان اینکه صرف هزینه در آموزش نوعی سرمایه‌گذاری است، گفت: آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات از اولویت‌های کاری این اداره است و سعی داریم تا آمار امدادگران را روز به روز افزایش دهیم.

به گفته وی، آمار امدادگران عضو هلال‌احمر دهگلان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

این مسئول عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر دهگلان به دلیل کمبود بودجه تنها به یک آمبولانس مجهز است و این مهم موجب عدم خدمات‌رسانی مطلوب می‌شود.

خامسی به طرح زمستانه امداد و نجات اشاره کرد و با عنوان اینکه هلال‌احمر نیز در این طرح قرار دارد گفت: برای ایمنی سفرهای زمستانه در جاده‌ها باید ماشین‌ها به زنجیر چرخ مجهز باشند و کیف امداد، کمک‌های اولیه و وسایل گرمایشی نیز همراه داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر دهگلان ضمن اشاره به رعایت نکات ایمنی حین سفر، تاکید کرد: شهروندان باید از سفرهای غیرضروری در ایام زمستان پرهیز کنند.

وی در پایان اذعان داشت: امکانات هلال احمر نقش زیادی در نجات جان مصدومین دارد و در همین خصوص از مسئولین انتظار می‌رود نسبت به حمایت از هلال احمر دریغ نورزند.

انتهای پیام/79019/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول