اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

فعالیت 12 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از فعالیت 12 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

فعالیت 12 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم

مهرداد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان و تامین سلامت شهروندان امری لازم و مهم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: در استان بوشهر طی چند سال اخیر اقدامات خوبی توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای سلامت مردم بومی و کارکنان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی انجام گرفته و روز به روز حجم و کیفیت خدمات افزایش داشته است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطرنشان کرد: در بیمارستان توحید جم اقدامات لازم برای گسترش فضاهای درمانی و افزایش تجهیزات بهداشتی و درمانی انجام شده و این امر رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

حسین‌زاده تصریح کرد: فضاهای تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان توحید به صورت چشمگیری گسترش یافته و تجهیزات پیشرفته پلی کلینیک این بیمارستان با کمک و همکاری سازمان منطقه ویژه پارس خریداری شده است.

وی ابراز داشت: با نصب تجهیزات پلی‌کلینیک بیمارستان، خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و شهرستان جم در بخش‌ها و مطب‌های مختلف پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم انجام شده و روز به روز شاهد بهبود خدمات نیز هستیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از بازسازی کامل رادیولوژی بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: این مهم در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی انجام شده است.

حسین‌زاده یادآور شد: راه‌اندازی مرکز بهداشتی و درمانی سایت دو پارس‌جنوبی با امکانات پزشک عمومی، داروخانه، اورژانس، بخش تحت نظر و دو دستگاه آمبولانس نیز از جمله اقدامات ارزنده توسط بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر است.

وی از فعالیت 12 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی و تجهیز این بخش‌ها حجم و کیفیت خدمات به مردم افزایش یافته است.

حسین‌زاده تاکید کرد: از همه ظرفیت موجود برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول