اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاگردان مرفاوی و کرانچار در فکر شکستن طلسم

صبا و سپاهان هنوز در قم طعم پیروزی مقابل یکدیگر را نچشیده‌اند

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حالی که هنوز در قم برابر یکدیگر پیروز نشده‌اند در هفته بیست و یکم برای ششمین بار در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

صبا و سپاهان هنوز در قم طعم پیروزی مقابل یکدیگر را نچشیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امروز دوئل شاگردان زلاتکو کرانچار و عبدالصمد مرفاوی در حضور طرفداران 2 تیم حساسیت بسیار زیادی دارد زیرا فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صبای قم با 2 انگیزه متفاوت، 100 درصد به دنبال سه امتیاز این دیدار تلاش می‌کنند.

تقابل نزدیک و حساس شاگردان کرانچار و مرفاوی در هفته ششم از نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی روز شنبه در قم به انجام می‌رسد که سپاهان در فکر رسیدن به مدعیان قهرمانی و صبا در اندیشه فرار از سقوط، به میدان وارد می‌شوند.

البته پرونده دیدارهای هفته ششم از نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از عصر امروز جمعه سیزدهم دی‌ماه با انجام سه مسابقه باز می‌شود و طی آن در تهران، اهواز و اصفهان 6 تیم از جمع 16 لیگ برتری این فصل مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

قضاوت داور دیدار صبا و پرسپولیس در جدال قمی‌ها و اصفهانی‌ها

در حالی که یکی از چند دیدار حساس هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صبای قم از ساعت 15 عصر شنبه چهاردهم دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم داوری این دیدار را اعلام کرد تا تورج حق‌وردی داور دیدار صبا و پرسپولیس در هفته دوازدهم، برای دومین بار در این فصل یکی از بازی‌های مهم لیگ برتر فوتبال را در قم بین صبا و سپاهان قضاوت کند.

صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حالی در دیداری از هفته ششم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند که در حال حاضر صبای قم با کسب 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 33 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی جای دارند.

پنج تساوی حاصل بازی‌های قبلی صبا و سپاهان در قم

تیم فوتبال صبای قم در پنج هفته سپری شده از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 2 بار در قم و 2 بار در شهرهای انزلی و اهواز متحمل چهار باخت متوالی شد ولی با غلبه یک بر صفر بر گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم از بحران خارج شد.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در حالی به وضعیت مطلوبی رسیده که در بازی‌های اخیر خود از سد حریفان گذشته و حالا نیز با تمام توان به این دیدار می‌آید تا فاصله امتیازی خود با تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی را برابر صبا جبران کند.

صبای قم در حالی در یازدهمین بازی خانگی این فصل از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پذیرایی می‌کند که این مسابقه ششمین بازی 2 تیم صبا و استقلال در قم به شمار می‌رود و پنج بازی قبل 2 تیم در قم با تساوی به پایان رسیده و صبا و سپاهان هنوز در قم طعم پیروزی مقابل یکدیگر را نچشیده‌اند و حالا هر 2 تیم تلاش می‌کنند که این طلسم را در هفته بیست و یکم لیگ سیزدهم بشکنند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول