اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش مدیرکل گاز کهگیلویه و بویراحمد به جوابیه بنیاد مسکن گچساران:

گازرسانی به محله‌های قدیمی با شرایط فعلی قابل مقایسه نیست

مدیرکل گاز کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به اظهارات رئیس بنیاد مسکن گچساران مبنی بر سیاست دوگانه شرکت گاز در گازرسانی گفت: گازرسانی به محله‌های قدیمی گچساران با قدمت بیش از 20 سال با شرایط فعلی قابل مقایسه نیست.

گازرسانی به محله‌های قدیمی با شرایط فعلی قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، طی انتشار جوابیه اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران با عنوان «سیاست دوگانه شرکت گاز گچساران در گازرسانی» به مصاحبه رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران با این خبرگزاری با عنوان «عدم اجرای طرح هادی مشکل عدم گازرسانی به برخی روستاهای این شهرستان» جوابیه‌ای از سوی هوشنگ صیدالی مدیرکل گاز کهگیلویه و بویراحمد به دفتر این خبرگزاری در گچساران ارسال شده است که در زیر می‌خوانید:

خبرگزاری فارس گچساران با احترام؛ عطف به اظهارات رئیس محترم بنیاد مسکن شهرستان گچساران در خصوص اعمال «سیاست دوگانه در گازرسانی به روستاها» و ارسال جوابیه پس از گذشت بیش از دو ماه جهت تنویر افکار عمومی موارد زیر حضورتان ارسال می‌‌گردد.

اول این‌که مردم عزیز اطلاع دارند که در پروژه‌های عمرانی باید اقتصادی بودن پروژه سرلوحه کار قرار گیرد به نحوی که در مدت زمان کوتاه نیاز به اعمال تغییرات در طرح اجرا شده وجود نداشته باشد، پس اجرای طرح هادی و تعیین بر و کف نهایی در روستاها شرط اصلی گازرسانی است.

عدم توجه به این موضوع باعث گردیده تا در بعضی از روستاها برای دفعات پنجم یا ششم پیمان گازرسانی تعریف شده تا این روستاها به طور کامل گازدار شوند حال آنکه با اجرای طرح هادی به صورت یکپارچه این مهم در زمان کوتاه‌تر و با صرف هزینه کمتر امکان‌پذیر است.

دوم اینکه مقصود رئیس ناحیه گازرسانی گچساران از عدم اجرای طرح‌های هادی روستایی، کم‌کاری بنیاد مسکن نبوده بلکه منظور این بود که عدم همکاری مردمی و شاید عدم پیگیری دهیاران، سبب تأخیر در اجرای طرح‌های هادی روستایی شده است.

سوم چگونه می‌توان در لوله‌گذاری شبکه‌های گازرسانی سلیقه‌ای عمل کرده و عرض کوچه یا خیابان‌ها را به طور فرضی برداشت کرد و از استانداردهای موجود با احتساب خطرات بی‌شمار این سوخت پاک چشم‌پوشی کرد.

در پایان، پرسش اینجاست که آیا اجرای شبکه‌های گازرسانی در محله‌های لبنان و سادات با قدمت بیش از 20 سال با شرایط فعلی قابل مقایسه است؟

قضاوت به عهده خوانندگان محترم.

انتهای پیام/82014/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول