اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس:

گره‌کور بافت فرسوده اطراف حرم رضوی تنها با مشارکت مردم باز می‌شود

عضو کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشکل بافت فرسوده حرم رضوی تا سال‌های زیادی باز نخواهد شد مگر اینکه در این طرح مردم را مشارکت دهیم.

گره‌کور بافت فرسوده اطراف حرم رضوی تنها با مشارکت مردم باز می‌شود

خلیل  موحدی محصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: ما در هر موضوعی که مردم را کنار زدیم و خواستیم خودمان کار کنیم کار با مشکل مواجه شده و از آن طرف هرگاه مردم را در کاری مشارکت دادیم، آن فعالیت به درستی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در طرح بافت فرسوده حرم رضوی بلندپروازی‌هایی انجام شده، افزود: این طرح به جای اینکه به عنوان یک فرصت نگاه شود، به عنوان یک طعمه نگاه شده است.

رئیس کارگروه نظارت و کنترل پروژه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: وقتی منازل که سرمایه مردم در این مناطق بوده با فشار شهرداری خریداری شده و مردم رضایت نداشتند، قطعا کار پیش نخواهد رفت و امام هشتم(ع) هم به این اقدامات راضی نیستند.

موحدی با اشاره به اینکه عمران طرح بافت فرسوده به سرمایه‌داران تحویل داده شده، تصریح کرد: اگر با مردم به گونه‌ای برخورد می‌شد که حتی یک نفر هم شاکی در این ارتباط نداشتیم قطعاً موفقیت زیادی در این طرح حاصل می‌شد و راه حل امروز توسعه بافت فرسوده نیز همین مشارکت مردم در این طرح است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در پایان گفت: به نظر من این گره کوری که با این‌گونه ساخت‌وسازها و تملک‌ها به وجود آمده تا سال‌های زیادی باز نخواهد شد مگر اینکه در این طرح مردم را مشارکت دهیم.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول