اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهداشت صنعت نفت بوشهر خبر داد

ارائه خدمات‌ درمانی به 750 هزار نفر در مراکز درمانی صنعت نفت بوشهر

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از ارائه خدمات‌ درمانی به 750 هزار نفر در مراکز درمانی صنعت نفت بوشهر خبر داد.

ارائه خدمات‌ درمانی به 750 هزار نفر در مراکز درمانی صنعت نفت بوشهر

مهرداد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت مردم اهمیت زیادی دارد و به ویژه توجه به سلامت جامعه در مناطقی که صنعت نفت و گاز حضور دارد بسیار ضرورت دارد.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و در سال جاری شاهد ارائه بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم هستیم.

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 33 مرکز بهداشتی و درمانی و یک بیمارستان مجهز تحت پوشش این سازمان در مناطق مختلف استان بوشهر خدمت می‌کنند و تلاش می‌کنیم نسبت به رضایتمندی مراجعه‌کنندگان اهتمام بیشتری داشته باشیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته، فضاهای تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان توحید جم به صورت چشمگیری گسترش یافته است.

وی یادآور شد: تجهیزات پیشرفته پلی کلینیک بیمارستان توحید جم با کمک و همکاری سازمان منطقه ویژه پارس خریداری شده و با نصب این تجهیزات، خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و شهرستان جم در بخش‌ها و مطب‌های مختلف پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم انجام شده است.

رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از ارائه خدمات درمانی به 750 هزار نفر در مراکز درمانی صنعت نفت بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در یکسال اخیر تعداد 756 هزار نفر شامل افراد بومی و کارکنان صنعت نفت با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت بوشهر از خدمات بهداشتی و درمانی این سازمان بهره‌مند شده‌اند.

حسین‌زاده گفت: بیش از 60 درصد مراجعه‌کنندگان به این مراکز افراد بومی استان بوشهر هستند.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول