اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

میانگین بارش برف از 30 تا 150 سانتی‌متر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارش سنگین برف اخیر، میانگین بارش برف از 30 سانتی‌متر تا یک و نیم متر در نقاط مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا گزارش شده است.

میانگین بارش برف از 30 تا 150 سانتی‌متر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

سید خدادوست موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که هنوز راه‌های ارتباطی تعدادی از روستا‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا به علت بارش سنگین برف اخیر باز نشده است، اظهار کرد: در این دو روز میانگین بارش برف در نقاط مختلف این دو شهرستان از خود شهر یاسوج با 30 سانتی‌متر و مناطقی در دهستان زیلایی با یک و نیم متر برف گزارش شده است.

وی گفت: همزمان با بارش برف، اکیپ‌های مختلف خدمات‌رسان و امدادی کار خود را آغاز کردند و اکنون نیز با قوت و قدرت و با همه امکانات و استعدادی که در استان وجود دارد سعی بر کمک به روستاییان شده است.

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از نشست ستاد بحران که از اوایل صبح گذشته در یاسوج و با حضور مسئولان استانی برگزار شد خبر داد و گفت: همه مسئولان استانی به خصوص استاندار و معاونین پی‌گیر لحظه به لحظه خدمات‌رسانی و امدادرسانی دستگاه‌ها به مردم به خصوص در روستاهایی که برفگیر شده‌اند، هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به برخی از ابنیه در جاده‌های عشایری و روستایی خساراتی وارد شده و برق برخی مناطق روستایی قطع است که مسئولان مربوطه با همه توان در پی رفع این مشکل هستند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از گزارش خود افزود: در بحث آب مشکل چندانی نداشته‌ایم و اگر قطعی آب گزارش شده به دلیل قطعی برق بوده است.

موسوی بیان کرد: در خصوص قطعی گاز تاکنون گزارشی نداشته‌ایم و مردم در مناطق سردسیر با مشکل سوخت روبرو نبوده‌اند.

انتهای پیام/2571/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول