اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میزبانی مردم مازندران از شهدای گمنام

امروز مردم مازندران، فرزندان خود را در آغوش گرفتند و اشک ریختند، پیکر شهیدی که مادر نداشت تا گریه کند و خواهری نداشت که نوازش کند و... اما مردم بار دیگر سنگ‌تمام گذاشتند.

میزبانی مردم مازندران از شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این‌ روزها استان مازندران، حال و هوای دیگری دارد، اجلاسیه بزرگداشت بیش از 10 هزار شهید برگزار شده و چهره دیگری در شهرها نمایان است.

صبح امروز مصلای جمعه شهرستان ساری در هوایی بارانی، پیکر سه شهید گمنام را در آغوش گرفت.

جمعیت زیادی برای برگزاری اجلاسیه گرامی‌داشت بیش از 10 هزار شهید مازندران حضور یافته بودند و مجلس،حلاوت دیگری داشت.

اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، زن و مرد، پیر و جوان همه برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا آمده بودند و چه زیبا شهدا را میزبانی کردند.

راستی مردم در این روز تعطیل و بارانی و در این هوای سرد، برای چه در این مراسم حاضر شده بودند؟ چه انگیزه‌ای بالاتر از تجدید پیمان با آرمان های امام(ره)، انقلاب اسلامی، شهدا و رهبری می‌توانست باعث حضور این چنین گسترده مردم شود؟

سربازان وطن که برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، دل از دنیا کندند و به عالم فیض پیوستند، امروز به آغوش وطن بازگشتند و امروز مردم مازندران، فرزندان خود را در آغوش گرفتند و اشک ریختند، پیکر شهیدی که مادر نداشت تا گریه کند و خواهری نداشت که نوازش کند و... اما مردم  بار دیگر سنگ‌تمام گذاشتند.

انتهای پیام/86007/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول