اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان‌:

مردم زلزله‌زده بستک اسکان داده شدند/وضعیت عادی است

استاندار هرمزگان گفت: همه گروه‌های امدادی و خدمات رسان آماده‌باش هستند و اقدامات لازم برای اسکان مردم منطقه زلزله‌‌زده در خارج از منازل انجام شده است.

مردم زلزله‌زده بستک اسکان داده شدند/وضعیت عادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جاسم جادری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمین لرزه پنج و نیم ریشتری 6 و 43 دقیقه صبح در شهرستان بستک تا کنون یک کشته داشته و شمار مصدومین به 30 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: بیشترین آسیب به منازل مسکونی رسیده است که برآورد اولیه نشان می‌دهد حدود 10 تا 60 درصد خسارت داشته‌اند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: تاسیسات زیرساختی نظیر آب، برق و گاز آسیب دیده‌اند که در ساعات اولیه وقوع زمین لرزه این موارد بررسی و هم اکنون مشکل تاسیسات آب برطرف شده و برق نیز در دست اقدام است‌.

جادری با اشاره به وقوع سه پس‌لرزه در شهرستان بستک خاطر‌نشان کرد: اقدامات لازم برای تامین امنیت بیشتر مردم در راستای پیشگیری از تلفات جانی ناشی از پس لرزه‌ها انجام شده و بیشتر افراد در حیاط مدارس شهر بستک و چادرها اسکان داده شده‌اند.

جادری با بیان اینکه وضعیت شهر بستک با اقداماتی که انجام گرفته در حال بازگشت به حالت عادی است یادآور شد: همه گروه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش هستند و اعزام نیرو و اقلام امدادی از ساعات اولیه وقوع زمین لرزه هماهنگ شده و مستمرا در حال انجام است.

وی ابراز داشت: با توجه به سرمای هوا بیشترین اقلام امدادی مورد نیاز مردم چادر و پتو است که از مردم استان‌ها و شهرستان‌های هم جوار نیز می‌خواهیم در ساعات و روزهای آتی یاری رسان هموطنان خود باشند.

انتهای پیام/88001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول