اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پتروشیمی جم:

مهم‌ترین اولویت پتروشیمی جم افزایش ظرفیت تولید است

مدیرعامل پتروشیمی جم مهم‌ترین اولویت پتروشیمی جم را افزایش ظرفیت تولید دانست.

مهم‌ترین اولویت پتروشیمی جم افزایش ظرفیت تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد هاشم‌زاده شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی جم از مجموعه‌های مهم و تاثیرگذار صنعت پتروشیمی است و روز به روز در مسیر رشد و تعالی در حرکت است.

وی افزود: تلاش برای افزایش بهره‌وری از اولویت‌های این مجموعه است و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم با بیان اینکه پنج اولویت در راس برنامه‌های این پتروشیمی است خاطرنشان کرد: برای تحقق اولویت‌ها نهایت توان خود را به کامی‌گیریم.

هاشم‌زاده به تشریح برخی اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اقدام پرداخت و برنامه‌های آتی این مجموعه را تشریح کرد.

وی همچنین موفقیت‌های حاصله در پتروشیمی جم را نتیجه زحمات پرسنل سختکوش و مدیران این شرکت دانست و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند، امروز وظیفه ماست با سعی و تلاش در راستای رسیدن به اهداف اعلامی اقدام کنیم.

هاشم‌زاده ضمن اشاره به حضور رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) ابراز داشت: با این حضور امید تازه‌ای در دل تلاشگران عرصه صنعت نفت به ویژه فعالان پتروشیمی دمیده شد.

وی حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قائم مقام وزیر دکتر فیروز آبادی و ریاست صندوق بازنشستگی را عامل دلگرمی هرچه بیشتر مدیران و پرسنل شرکت دانسته و بر ضرورت برنامه‌ریزی در امر توسعه‌ای تأکید کرد.

مدیرعامل پتروشیمی جم مهم‌ترین اولویت پتروشیمی جم را افزایش ظرفیت تولید دانست و گفت: با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی (NPC) بنا داریم ظرفیت تولید را به سمت ظرفیت اسمی واحدهای مختلف مجتمع برسانیم.

هاشم‌زاده یادآور شد: سرعت بخشیدن به راه‌اندازی فاز دو و افزایش ظرفیت تولید نیز از دیگر اولویت‌هاست.

وی اضافه کرد: با توجه به اقدامات سیاسی و اقتصادی انجام شده توسط دولت و شکستن برخی تحریم‌ها، این دو پروژه شامل RUBBER و ABS فعال شده و تلاش می‌شود در زمانبندی مشخص بتوانیم به نتیجه قابل قبولی برسیم.

انتهای پیام/2451/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول