اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند

رئیس ‌امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، ابوالفضل محمدخانی غیاثوند به سمت ریاست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند منصوب شد.

رئیس ‌امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شازند در این حکم خطاب به محمدخانی آمده است: با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند منان و انجام برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از منابع انسانی و امکانات موجود در جهت پیشبرد اهداف شرکت، موفق و موید باشید.

مامور به خدمت در وزارت امور خارجه و فعالیت در چند سفارتخانه، مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، عضو اتاق بازرگانی ایران و سوئد، مشاور مدیر عامل در حوزه بازاریابی و فروش شرکت‌های تابعه ایران خودرو، مدیر روابط عمومی و مدیر حوزه مدیر عامل و مشاور مدیر عامل در شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو، مشاور دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در حوزه روابط عمومی و تبلیغات در دبیرخانه شورا، مدیر برگزاری نمایشگاه‌های داخل و خارج از کشور شرکت‌های تابعه ایران خودرو، مدیر بازاریابی و تبلیغات مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و... بخشی از سوابق کاری ابوالفضل محمدخانی غیاثوند رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شازند است.

انتهای پیام/87001/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول