اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم انصار ولایت جانشین نماینده اصفهان شد/

منتفی شدن حضور تیم مس پارس در لیگ برتر فوتسال

با وجود اینکه کمیته فوتسال تیم مس پارس را در جمع تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر امسال جای داده بود، تیم انصار ولایت جانشین این تیم شد تا فوتسال بانوان اصفهان نماینده‌ای نداشته باشد.

منتفی شدن حضور تیم مس پارس در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم مس پارس به عنوان نماینده استان اصفهان حضور داشت.

این تیم فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کرد اما نوسان زیادی در نتیجه گیری داشت و ادامه فعالیت این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

از طرف دیگر در شرایطی از تیم مس پارس به عنوان نماینده لیگ برتری فوتسال بانوان یاد شده بود که تیم هندبال مس پارس در حال حاضر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

این تیم به دلیل مشکلات مالی و نامشخص بودن وضعیت اسپانسر دچار مشکلات زیادی شده و در ادامه فعالیت این تیم ابهام زیادی وجود دارد و بازیکنان و کادر فنی این تیم بارها از بی اطلاعی از مالک تیم خبر داده‌اند.

از این رو معلوم نبود بر چه اساسی تیم فوتسال بانوان مس پارس قصد شرکت در مسابقات لیگ برتر را داشت زیرا این احتمال را نمی‌شد نادیده گرفت که پس از گذشت چند هفته بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال مس پارس به دلیل دریافت نشدن مطالبات خود از همراهی این تیم انصراف بدهند.

با این حال تیم مس پارس در هفته نخست مسابقه‌ای نداشت و در برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتسال نیز تیم دیگری جانشین نماینده اصفهان شده بود تا ابهامات پیرامون این تیم از بین برود.

انتهای پیام/63006/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول