اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل انعکاس مناسب اخبار وقف صورت گرفت

تجلیل خبرنگار خبرگزاری فارس در همایش وقف صومعه‌سرا

خبرنگار فارس در صومعه‌سرا به دلیل پوشش مناسب اخبار حوزه وقف در مراسمی توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل خبرنگار خبرگزاری فارس در همایش وقف صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان عصر امروز در همایش وقف اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار به مردم نوعی وقف و خدمت به جامعه محسوب می‌شود.

عزیر خادم‌شریف با بیان اینکه وقف با انجام کار خیر و تلاش و همکاری اصحاب رسانه معنا پیدا می‌کند، تصریح کرد: قلم و نگارش یک خبرنگار در امور خیرخواهانه نیز مشارکت در وقف تلقی می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری خوب خبرنگار خبرگزاری فارس در صومعه‌سرا با اداره اوقاف این شهرستان، یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا نخستین فعالیت حوزه رسانه‌ای خود را با خبرگزاری فارس آغاز کرده است.

به گزارش فارس، در پایان همایش مذکور «صدیقه صالح» خبرنگار خبرگزاری فارس در صومعه‌سرا به دلیل پوشش مناسب اخبار حوزه وقف با حضور امام جمعه، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، فرماندار، فرمانده انتظامی و جمعی از مدیران اداره‌ها و نهادها توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

ا‌نتهای پیام/84003/ت10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول