اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

خبرگزاری فارس رسانه‌ای قابل اعتماد است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: خبرگزاری فارس مجموعه‌ای قابل اعتماد است.

خبرگزاری فارس رسانه‌ای قابل اعتماد است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج ندیمی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در گیلان با خبرنگاران این رسانه دیدار کرد.

وی خبرگزاری فارس را پربازدید، پرخبر و معتبرترین خواند و اظهار کرد: فارس مجموعه‌ای قابل اعتماد است و با وجود عقبه فکری و نهادی، می‌توان به آن اعتماد کرد و تلاش ندارد دروغ بگوید.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس بسیاری از اخبار در رسانه‌ها را بدون ارزش خواند و تصریح کرد: خبر باید برای شنونده و خواننده ارزش قایل شود و مانند تلویزیون و یا برخی رسانه‌ها تنها وقت و صفحه را پر نکند.

وی با اشاره به اینکه مبالغه‌گویی و غلو تبدیل به دروغ می‌شود، تصریح کرد: فضای مجازی و رسانه را باور دارم به همین دلیل با ایجاد دو پایگاه خبری ، رسانه‌هایی مانند خبرگزاری فارس را لینک کردم.

ندیمی با بیان اینکه نباید رسانه‌گریز بود، گفت: در موضوع رسانه کسانی که از رسانه فرار می‌کنند، مشکل و ضعف دارند.

وی صحت، صداقت در خبررسانی و به‌روز بودن خبر را از ویژگی‌های یک رسانه خوب خواند و خاطرنشان کرد: هر رسانه‌ای که این‌ مسیر را برود، برای آن ارزش قایل هستیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه طبق گفته اسلام به دنبال پربارتر کردن اوقات فراغت هستیم، یادآور شد: با توجه به سابقه فعالیت خبرگزاری فارس، از این رسانه‌ انتظار می‌رود همچون همیشه خبرهایی با ارزش بالا منتشر کند.

انتهای پیام/2300/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول