اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال

پروژه خانه ملت در کرج کلید خورد

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از عملیاتی شدن اجرای فاز نخست پروژه خانه ملت با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال خبر داد.

پروژه خانه ملت در کرج کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی سلطانی‌مقدم اظهار کرد: پس از اینکه پروژه خانه ملت به مناقصه گذاشته شد و پس از انجام مراحل قانونی انعقاد قرارداد با هماهنگی اداره امور پیمان‌ها و قراردادها، زمین مورد نظر در اختیار پیمانکار گذاشته شد و پس از طی عملیات تجهیز و ارائه برنامه زمان‌بندی، اجرای عملیات گودبرداری آن در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی افزود: پروژه احداث ساختمان خانه ملت در مساحتی بالغ بر 600 مترمربع در قالب 6 طبقه در ضلع شمالی خیابان گلزار شهدای چهارصد دستگاه در منطقه 9 واقع شده است.

این مسئول با بیان اینکه خاک حاصل از عملیات گودبرداری این پروژه به مرکز نخاله شهرداری کرج انتقال یافت، خاطرنشان کرد: این پروژه در مرحله عملیاتی اجرای فونداسیون است.

وی ادامه داد: پروژه مذکور به منظور استقرار دفتر فعالیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج مبلغ قرارداد براساس نقشه و مشخصات پیوست برای هر مترمربع را 16 میلیون و 900 هزار ریال عنوان کرد و گفت: مبلغ قرارداد تا سقف مبلغ 35 میلیارد ریال طبق برآورد پیوست قرارداد است که پس از کسر کسورات قانونی قابل پرداخت خواهد بود که از این مبلغ به میزان 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 10 میلیارد ریال نیز از محل بودجه مصوب سال جاری شهرداری کرج بوده و مابقی از محل بودجه سال‌های آتی خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول