اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردیس:

فنته‌های دشمنان علیه کشور تمام شدنی نیست

امام جمعه فردیس با تأکید بر اینکه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه کشور تمام شدنی نیست، گفت: در این راستا باید هوشیاری و بصیرت مردم را افزایش دهیم.

فنته‌های دشمنان علیه کشور تمام شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: ملت ایران برهه‌های مختلف را با ولایتمداری و پیروی از دستورات ایشان با موفقیت پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند که دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: کشورمان از بعد از پیروزی انقلاب تاکنون با هجمه‌های دشمنان روبه‌رو بوده اما با درایت و هوشیاری رهبری و مردم تا‌کنون تمامی این توطئه‌ها از بین رفته است.

ایمانی با تأکید بر اینکه در جریان فتنه سال 88 دشمنان خارجی و عوامل فریب‌خورده داخلی فضایی غبارآلود را در کشور ایجاد کردند، افزود: این توطئه دشمنان نیز با نقشه‌ای از قبل تعیین شده ایجاد شده بود اما با درایت، ‌هوشیاری و گوش به فرمان رهبری بودن خنثی شد.

امام جمعه فردیس ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام دهیم آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی نسل امروز است لذا مدیران و دبیران در مدارس باید این مهم را به درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: دشمنان برای اینکه بتوانند به اهداف شوم خود نزدیک شوند نوجوانان و جوانان این کشور را مورد هدف قرار می‌دهند لذا نقش آموزش و پرورش در آگاه‌سازی نسل امروز بسیار مهم و تأثیرگذار است.

ایمانی در پایان از مسئولان و مدیران آموزش و پرورش خواست تا زمینه‌های آگاه‌سازی و هوشیاری نسل امروز را نسبت به توطئه‌های دشمنان بیش از پیش فراهم کنند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول