اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خبر داد

کشف 83 فقره انواع سرقت در استان مرکزی

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی 83 فقره انواع سرقت طی دو روز گذشته در این استان کشف شد.

کشف 83 فقره انواع سرقت در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رضا احمدی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به سرقت و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرهای استان با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 42 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار شناسایی شدند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری سارقان شناسایی شده افزود: سارقان پس از دستگیری به 83 فقره انواع سرقت خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، منزل، وجه نقد، سیم برق و احشام اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان اینکه سارقان در شهرهای اراک، ساوه، کمیجان، دلیجان، تفرش و فراهان مرتکب جرم و دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

احمدی با تاکید بر استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده بیان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با مجرمان و متخلفان که به هر نحو قصد اخلال در نظم عمومی و اعمال مجرمانه را دارند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/87002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول