اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش سنگین برف

تردد در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی اعم از محورهای اصلی، فرعی و روستایی جریان دارد.

تردد در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد

ارسلان شکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال 44 راهدارخانه ثابت و پنج راهدارخانه سیار با 69 اکیپ و 17 گشت راهداری آماده انجام عملیات راهداری هستند.

وی با بیان اینکه راهداران در راهدارخانه‌های آذربایجان غربی مستقر و به حالت آماده‌باش هستند، ادامه داد: راهداری زمستانی شامل مجموعه‌ای از عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی، نمک‌پاشی، پاکسازی جاده‌ها از ریزش‌ها و رانش‌های مصالح کوهی، بازگشایی جاده‌ها و امدادرسانی به وسائط نقلیه گرفتار در برف و کولاک و روانسازی عبور و مرور کاربران جاده‌ها است.

شکری یادآور شد: در تمام راهدارخانه‌ها اکیپ‌ها به خصوص در گردنه‌ها مستقر بوده و هیچگونه انسداد راهی وجود نداشته و راه‌های روستایی نیز همانند راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی شده‌اند.

وی خواستار شد: مردم در سفرهای زمستانه به خصوص در زمان بارش‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری و به توصیه‌های پلیس راه توجه کنند.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: هموطنان می‌توانند از طریق شماره 141 مرکز مدیریت راه‌های استان اطلاعات لازم را کسب کنند به طوری که با مشخص کردن مبدا و مقصد سفر از اطلاعات جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/61005/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول