اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

برخورداری 680 واحد تولیدی آذربایجان غربی از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 680 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی دارای گاز هستند.

برخورداری 680 واحد تولیدی آذربایجان غربی از نعمت گاز

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 17 شهرک و ناحیه صنعتی آذربایجان غربی از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد: تعداد کل واحدهای تولیدی برخوردار از نعمت گاز مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی 680 واحد است.

پرنیان ادامه داد: از این حیث شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی رتبه 9 کشوری در خصوص گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در راستای توسعه و ایجاد تاسیسات زیربنایی به خصوص ایجاد شبکه گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نخستین پروژه گازرسانی خود را در سال 1383 در شهرک صنعتی شماره یک ارومیه به پایان رسانده است.

پرنیان افزود: طی سال‌های اخیر توسعه و ایجاد شبکه گازرسانی در بقیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان رشد چشمگیری داشته به طوری که در حال حاضر از 21 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری 17 شهرک و ناحیه صنعتی دارای گاز هستند.

پرنیان اذعان داشت: شهرک صنعتی چالدران و شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه که جزو شهرک‌های صنعتی فاقد گاز به شمار می‌آیند که در حال حاضر بدون واحد صنعتی مستقر هستند.

وی ابراز داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از توسعه متوازن صنعت در استان و ایجاد فرصت‌های شغلی در تمام نقاط کشور آمادگی ایجاد و بهره‌برداری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی عنوان کرد: امسال سیاست کاری شرکت، سیاست توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید است.

انتهای پیام/61005/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول